פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד חן דבוש (38) מנתניה, בגין דריסתו למוות של חאתם סלאמה (4) לפני כשנתיים בכפר יונה. לפי כתב האישום, דבוש הגיע למשק תותים של הורי הילד, שם נסע לאחור עם רכבו ופגע בו - על אף שהוזהר מבעוד מועד שיש ילדים במקום.
2 צפייה בגלריה
חאתם סלאמה בן ה4 שנהרג מפגיעת רכב בכפר יונה
חאתם סלאמה בן ה4 שנהרג מפגיעת רכב בכפר יונה
חאתם סלאמה בן הארבע שנהרג בתאונה בכפר יונה
2 צפייה בגלריה
ילד נפגע אנוש מפגיעת רכב בכפר יונה
ילד נפגע אנוש מפגיעת רכב בכפר יונה
אביו של הילד אמר לדבוש "תיזהר יש ילדים", לפני שהחל בנסיעה. זירת התאונה
(צילום: דוברות איחוד הצלה)
בכתב האישום, שהוגש לבית המשפט לתעבורה בפתח תקווה, מואשם דבוש בגרימת מוות ברשלנות. "הנאשם היה צריך להיות מודע לכך שהילדים בסמוך, ולמרות שראה אחד מהם עומד מאחורי רכבו נמנע מלברר היכן נמצא הילד השני בטרם החל לנסוע לאחור", נכתב. הפרקליטות ציינה כי דבוש הגיע עם רכב מסחרי למשק כדי להביא להורי הילד תפוזים. לדבריהם, הוא החנה את רכבו סמוך לאוהל האריזה, פגש את אבי הילד איתו יש לו היכרות מוקדמת והעביר את התפוזים לרכב שחנה במקום.
הפרקליטות הוסיפה כי דבוש נכנס לאוהל האריזה עם אבי הילד, שנתן לו תותים, וכשיצא משם האב אמר לו "תיזהר יש ילדים". לפי האישום, לפני שדבוש נכנס לרכבו הוא הבחין בילד בן השלוש וביקש ממנו "תיזהר, תזוז הצידה". לאחר מכן, הנאשם החל בנסיעה לאחור כשהוא מבחין במראות בילד בן השלוש, ומבלי לבדוק היכן בן הארבע. במהלך נסיעתו לאחור הוא דרס אותו, ציינו בפרקליטות.