עדכון של פרופ' רחלי גרוסמן מביה"ח איכילוב על מצבה של עדי פרץ שנורתה בבת ים
(צילום: חגי דקל)

הרופאים בבית החולים איכילוב ממשיכים להיאבק על חייה של עדי פרץ, שנורתה אתמול בראשה, ככל הנראה בשוגג, בזמן שנסעה עם בתה ליד הטיילת של בת ים. בית החולים עדכן הבוקר (שלישי) כי מצבה מוסיף להיות קשה והיא עדיין מורדמת ומונשמת, אך הוא יציב.
פרץ חולצה מרכבה בהכרה מלאה, אך לאחר שפונתה לבית החולים וולפסון מצבה הוחמר והיא הועברה לבית החולים איכילוב. פרופסור רחלי גרוסמן, סגנית מנהלת המחלקה הנוירוכירורגית, עדכנה כי פרץ סובלת מחבלת ראש משמעותית לאחר שהקליע שפגע באוזנה נכנס למוח. "יש לה דימומים מפושטים במוח, והיה חשד לפגיעה מאוד משמעותית בכלי דם שבשלב הזה נשללה, אבל יש לה גם שברים ופגיעות במערות הפנים ובעין. זו פגיעה שהמשמעות והחומרה שלה עדיין לא ברורה".
2 צפייה בגלריה
עדי פרץ שנורתה ברכבה בבת ים
עדי פרץ שנורתה ברכבה בבת ים
עדיין מורדמת ומונשמת, אך מצבה הקשה הוגדר יציב. עדי פרץ וזירת הירי
(צילום: נדב אבס)
השוטרים בוחנים את רכבה של פרץ, אתמול
(צילום: נדב אבס, תיעוד מבצעי מד"א)

גרוסמן הוסיפה כי בשעות ובימים הקרובים הרופאים יוכלו לדעת טוב יותר על ההתקדמות במצבה, אך הדגישה כי מבחינת לחץ דם ודופק מצבה יציב. "יש גם בשורות טובות", אמרה גרוסמן. "כשאנחנו מורידים את חומרי ההרדמה נראה שהיא מזיזה טוב את הידיים והרגליים - ויש לזה משמעות גדולה מבחינה נוירולוגית. נראה שהיא גם מתקשרת, ניסינו להגיד לה לבצע הוראות פשוטות ונראה שהיא מבצעת אותן. אלה סימנים מאוד מעודדים".
במשטרה אמרו כי מדובר באישה נורמטיבית וללא רקע פלילי - ולא ברור אם הירי אכן כוון אליה. בתה בת ה-4 של עדי שהתה איתה ברכב וישבה במושב האחורי - אך לא נפגעה. עדי ראייה סיפרו כי היורה נעמד על המדרכה וירה לכיוון הכיכר ברחוב הנביאים. פרץ איבדה שליטה על הרכב בעקבות הפגיעה, ועלתה על המדרכה. "רצנו למכונית, והאישה לא דיברה. היא הייתה בטראומה", סיפר אחד מהם. "הילדה בכתה והוצאנו אותה, כשאת האמא הוציאו החובשים".
זירת הירי בבת ים
(צילום: נדב אבס, תיעוד מבצעי מד"א)

מקורבים למשפחה סיפרו כי עדי הייתה בדרכה לחמותה כדי שתעשה בייביסיטר על בתה בת ה-4 ששהתה ברכב. "לא מבינים מה קרה, סיטואציה פסיכית", אמרו אתמול. "מדובר באנשים נורמטיביים שלא רבים עם איש. היא התחתנה בשנית רק לפני כמה חודשים והייתה עם בתה מנישואים קודמים. אני בשוק גדול", סיפר אחד מהם.
2 צפייה בגלריה
יר ברחוב הנביאים בבת ים
יר ברחוב הנביאים בבת ים
בתה של עדי לא נפגעה מהירי
(צילום: נדב אבס)
הירי התרחש אמש סביב 20:10. החובשים חגי נתני ויוסף ששון ממד"א סיפרו כי "הפצועה ישבה בתוך הרכב כשהיא בהכרה וסובלת מפציעה מדממת. מיד התחלנו בטיפול הרפואי שכלל הרגעה, עצירת דימומים וחבישה. העברנו אותה במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה במצב יציב להמשך טיפול בבית החולים. ילדה כבת 4 שהייתה במושב האחורי הייתה נסערת מאוד. וידאנו שהיא לא נפגעה ולא נזקקת לטיפול רפואי והעברנו אותה לאמבולנס עד שבת משפחה הגיעה למקום ולקחה אותה".
כוחות גדולים של משטרה הוזעקו לזירה באזור חוף הים בבת ים ופתחו בסריקות אחר מצלמות אבטחה שיוכלו להוסיף פרטים על אודות מה שהתרחש או לסייע בזיהוי היורה, והחקירה הועברה לטיפול ימ"ר תל אביב.