מיד לאחר טבח 7 באוקטובר, איימה ישראל לסגור חשבון מול כל מי שנמנה עם ציר הרשע האיראני, ובכללם גם בכירים בשלוחות הטרור של הרפובליקה האיסלאמית בכל רחבי המזרח התיכון ולא בהכרח רק ברצועת עזה. בזה אחר זה "פגשו" פעילים מרכזיים מקרוב את מגוון כלי הנשק הקטלניים שהובילו לחיסולם במהלך המלחמה. זו רשימת הטרוריסטים שסיימו את חייהם בתקיפות שעל חלקן קיבלה ישראל אחריות, ואחרות מיוחסות לה:
1 צפייה בגלריה
שבעת המחוסלים במלחמה
שבעת המחוסלים במלחמה
שבעת המחוסלים במלחמה
(צילום: רויטרס)
תקיפה בדאחייה בביירות
(צילום: רויטרס)

איסמעיל הנייה - 31.7. ראש הלשכה המדינית של חמאס חוסל בשעת לילה בטהרן בירת איראן. לפי כמה דיווחים, הנייה נהרג מפגיעת טיל ששוגר לרפובליקה האיסלאמית משטח מדינה אחרת לעבר "מעון מיוחד ל'גיבורי מלחמה'". הנייה, שאיבד כמה מבני משפחתו הקרובים בתקיפות חיל האוויר בעזה במהלך המלחמה, אמר למחרת הטבח בדרום כי "ההתנגדות הוציאה את ישראל מאיזון והצליחה להסתער על עמדותיו ולהרוג וללכוד מאות". בחמאס ובאיראן מיהרו להאשים את ישראל בחיסול, בירושלים הרשמית שותקים.
פואד שוכר - 30.7. יד ימינו של מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה, שכונה "המפקד הצבאי הבכיר ביותר בארגון חיזבאללה וראש המערך האסטרטגי של הארגון", חוסל בתקיפה של מטוסי F-35 במעוז ארגון הטרור השיעי בדאחייה בביירות. שוכר היה אחת מהדמויות הצבאיות הבולטות בחיזבאללה מאז הקמת הארגון. ארה"ב האשימה אותו בעבר בפיגוע נגד כוחות המארינס בביירות ב-1983, ועל ראשו עמד פרס של חמישה מיליון דולר. בישראל לקחו אחריות לחיסול וציינו כי הוא אחראי לטבח במג'דל שמס שבו נרצחו מפגיעת רקטה 12 ילדים ונערים.
מוחמד נעמה נאסר - 3.7. מפקד יחידת "עזיז" של חיזבאללה, שכונה "אבו נעמה", חוסל על-ידי כטב"ם של חיל האוויר באזור צור. בתקיפה נהרג מחבל נוסף, ובנו נפצע. בהודעה על מותו הוא כונה על-ידי חיזבאללה "השהיד המפקד". היחידה שעליה פיקד אחראית על גזרה נרחבת מדרום לבנון ועד אל-בקעא שבעומק המדינה. הוא התגורר בעיירה חדאת'א בדרום לבנון, שהייתה יעד לתקיפות צה"ל מתחילת המלחמה.
טאלב סאמי עבדאללה - 12.6. הבכיר בכוחות החמושים של חיזבאללה, שכונה "אבו טאלב", חוסל בתקיפה ישראלית אווירית בכפר ג'ויא בדרום לבנון. עד לחיסול שוכר, נחשב עבדאללה למפקד הבכיר ביותר שארגון הטרור השיעי מאבד מאז תחילת המלחמה. הוא פיקד על כוחות חיזבאללה בקרב בינת ג'בייל במלחמת לבנון השנייה והשתתף בניסיונות חטיפה של חיילי צה"ל. בתפקידו האחרון שימש כמפקד יחידת "נאסר", שאחראית בחיזבאללה על מרבית גזרת הגבול ישראל-לבנון.
חסן מהדווי - 1.4. מפקד כוח קודס האיראני בסוריה ובלבנון, שהיה ידוע גם בשם מוחמד רזא-זאהדי, חוסל בתקיפה חריגה שיוחסה לישראל נגד מבנה ששייך לשגרירות איראן בשכונת אל-מזה בדמשק בירת סוריה. הוא הגורם האיראני הבכיר ביותר שמחוסל בכוח קודס מאז קאסם סולימאני - מפקד כוח קודס במשמרות המהפכה שנהרג בתקיפה של צבא ארה"ב בבגדד בירת עיראק בינואר 2020. מלבד היותו מפקד כוח קודס בסוריה ובלבנון, הוא עסק גם בהכוונת טרור בתוך שטח ישראל.
ויסאם א-טוויל - 8.1. המפקד ביחידת העילית כוח רדואן של חיזבאללה חוסל בתקיפת כטב"ם של חיל האוויר שכוונה לעבר רכב בעיירה ח'ירבת סלם בדרום לבנון. במסגרת תפקידיו בארגון הטרור, הוא פעל גם בסוריה ובעיראק, ומתחילת המלחמה מילא תפקיד בולט בגזרה הדרומית של מדינתו. א-טוויל היה אחראי לפיגוע בצומת מגידו במרץ 2023 שבו נפצע קשה שרף א-דין חמאייסי מהכפר סאלם בעמק יזרעאל. הוא גם היה אחראי לתקיפת בסיס יב"א בהר מירון יומיים לפני חיסולו.
סאלח אל-עארורי - 2.1. סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס ולשעבר ראש הזרוע הצבאית של ארגון הטרור ביהודה ושומרון חוסל בסיכול ממוקד שמיוחס לישראל ברובע הדאחייה בביירות. הוא היה אחראי על כמה חוליות טרור וקשר קשרים בין פעילים בארגון לאנשי כספים של חמאס מעבר לים. ב-2014 הוא הודה בפומבי באחריות חמאס לרצח שלושת הנערים : יעקב נפתלי פרנקל, גיל-עד שער ואיל יפרח.
ברצועת עזה חוסלו במהלך המלחמה כמה בכירים בחמאס ובכללם סגן ראש הזרוע הצבאית של הארגון מרואן עיסא, מפקד חטיבת חאן יונס בזרוע הצבאית ראפע סלאמה וסגן יו"ר הפרלמנט אחמד בכר. בנוסף הותקף גם מפקד הזרוע הצבאית של חמאס מוחמד דף, אולם עד כה לא ניתן אישור כי הוא אכן חוסל. במקביל חוסל גם ראש הזרוע הצבאית של חמאס בטול כרם חוסל אשרף נפאע לצד מפקד גדודי חללי אל-אקצא מוחמד אבו עבדו.