הרשויות בארה"ב חילצו נערה בת 17 שהוברחה לפני כחודשיים ממקסיקו למחוז ונטורה בקליפורניה, כחלק מסחר בבני אדם. היא הצליחה להזעיק עזרה כששלחה SMS למוקד 911.
ביום חמישי הודיעה לשכת השריף המחוזי במחוז ונטורה על חילוצה של הנערה. החילוץ היה ב-9 במאי. בסביבות 03:30 לפנות בוקר הנערה שלחה הודעה בספרדית למוקד שירותי החירום. בדיווח של הגרידאן נכתב כי הנערה לא ידעה היכן היא והאיש שמחזיק בה נמצאים, אך הצליחה לפרט על מה שראתה בקרבתה ומסרה את הפרטים המזהים שלה.
1 צפייה בגלריה
אילוס אילוסטרציה SMS הודעת טקסט טלפון
אילוס אילוסטרציה SMS הודעת טקסט טלפון
(צילום: shutterstock)
בזמן שמוקד שירותי החירום ממשיך להיות בקשר עם הנערה הרשויות החלו לחפש אותה, על סמך מידע בזמן אמת שקיבלו מהמוקד ומאנשי צוות בגופים נוספים. אחרי קרוב ל-20 דקות היא נמצאה ביישוב קסטיאס ספרינגס - שנמצא במרחק של 140 ק"מ מלוס אנג'לס.
בדיווח על חילוצה של הילדה הודיעו הרשויות על מעצרו של חררדו קרוז, בן 31 ממקסיקו. הוא מואשם בסחר בבני אדם, אונס ועבירות נוספות.
לפי הפרסומים בארה"ב, הנערה נחטפה במקסיקו לפני כחודשיים, והוברחה על-ידי סוחרים לארה"ב כדי לשמש כשפחת מין. אחרי שחולצה היא הועברה לשירותי הרווחה במחוז ונטורה, עד שתתאחד עם משפחתה. הרשויות לא מסרו אם בת ה-17 תישאר בארה"ב או תחזור למקסיקו.
מדי שנה מבריחים סוחרים אלפי בני אדם לארה"ב, למטרות ניצול מיני ועבודות כפייה.