ההרוגה בתאונת הדרכים ליד צפת הבוקר (חמישי) היא דנה בן שושן (32), אם לארבעה, שהייתה מיילדת בבית החולים פוריה ליד טבריה - והתנדבה גם כחובשת באיחוד הצלה. דנה הייתה בדרכה הביתה ממשמרת בבית החולים. במקביל, פורסמה גם זהותו של נער בן 16 שנהרג אמש מפגיעת רכב בצומת אלונים, ליד קריית טבעון: רותם צבי, תושב קיבוץ יפעת.
"הנהלת הארגון ומתנדביו מרכינים ראש בשעה קשה זו, משתתפים בצער המשפחה ומחבקים אותה ואת בעלה היקר חיים, שמתנדב גם הוא באיחוד הצלה", אמרו בארגון איחוד הצלה בעקבות מותה של בן שושן.
3 צפייה בגלריה
דנה בן שושן חושבת מתנדבת באיחוד והצלה נהרגה בתאונת דרכים בכביש 89 סמוך לצפת
דנה בן שושן חושבת מתנדבת באיחוד והצלה נהרגה בתאונת דרכים בכביש 89 סמוך לצפת
הותירה אחריה ארבעה ילדים. דנה בן שושן
(צילום: אורית סגל)
3 צפייה בגלריה
רותם צבי מיפעת נהרג בתאונת דרכים
רותם צבי מיפעת נהרג בתאונת דרכים
רותם צבי בן ה-16, שנהרג בצומת אלונים
(באדיבות המשפחה)
מבית החולים פוריה נמסר: "משפחת מרכז רפואי צפון מתאבלת על לכתה בטרם עת של דנה בן שושן. דנה, בת 32 בלבד במותה, עבדה כמיילדת מסורה בחדר הלידה והייתה אהובה מאוד על המטופלות והצוות. דנה נהרגה בתאונה קשה עם סיום המשמרת בדרכה הביתה לצפת אל ארבעת ילדיה ובעלה. זוהי אבדה קשה לכולנו, העובדים והמטופלים. אנו שולחים את תנחומינו הכנים למשפחתה ולחבריה. יהי זכרה ברוך".
בתאונה שהתרחשה אמש בשעה 19:15 בכביש 75, ליד צומת אלונים, נפגע רותם צבי מרכב. הוא פונה על ידי חובשים ופרמדיקים של מד"א לבית החולים רמב"ם בחיפה, שם נאלצו הצוותים הרפואיים לקבוע את מותו. "תושבי המועצה האזורית עמק יזרעאל ועובדיה כואבים את מותו של רותם צבי מיפעת, שנהרג אתמול בתאונת דרכים", נמסר מטעם המועצה האזורית. "אנו מחבקים ומחזקים את המשפחה בשעה קשה זו ומשתתפים בצערה הכבד".
הדיווח על התאונה בין הרכב שבו נהגה בן שושן באזור צפת, לבין אוטובוס, התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן בשעה 07:28. צוות מד"א שהגיע לזירה הבחין בה כשהיא לכודה בתוך הרכב. כבאים מתחנת גליל-גולן שהוזעקו למקום חילצו אותה, והצוותים הרפואיים קבעו את מותה.
3 צפייה בגלריה
תאונת דרכים בין אוטובוס לרכב פרטי בכביש 89 סמוך לצפת
תאונת דרכים בין אוטובוס לרכב פרטי בכביש 89 סמוך לצפת
זירת התאונה
(צילום: דוברות כבאות והצלה)
רשף שלומי בן-אבו, מפקד האירוע, אמר כי "מדובר בתאונת דרכים קשה. לוחמי האש ביצעו חילוץ מורכב מאוד בעזרת כלי חילוץ ייעודים מהרכב הפרטי שהיה מרוסק בעקבות התאונה".
נוסעי האוטובוס שנפצעו פונו לבית החולים זיו בצפת. בעקבות התאונה, נחסם לתנועה כביש 89 בין צומת עכברה לצומת ראש פינה בשני הכיוונים. כעבור כמה שעות נפתח הכביש לתנועה.
על פי נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, מתחילת השנה נהרגו 201 בני אדם בתאונות דרכים. בשנה שעברה, ב-13 ביולי, היו בישראל 184 הרוגים. מתחילת השנה נהרגו שני בני אדם בתאונה במעורבות אוטובוס. מתחילת יולי נהרגו 10 בני אדם בכבישים, אחרי חודש יוני - שהיה קטלני ובו נהרגו 39 בני אדם.