גבר מלואיזיאנה ירה לעבר בני נוער ששיחקו מחבואים בקרבת ביתו, והתחבאו בחצר שלו. דיוויד דויל בן ה-58 פתח באש על החבורה ביום ראשון, בשעת בוקר מוקדמת. הוא פגע בראשה של נערה בת 14, שפונתה לבית החולים מבלי שנשקפת סכנה לחייה.
הירי היה בעיירה סטארקס בלואיזיאנה, שסמוכה לגבול עם טקסס. כשדויל נעצר הוא סיפר ש"הבחין בצלליות מחוץ לבית" ואז לקח את נשקו. לדבריו, כשראה את הקבוצה בורחת מחצר הבית הוא פתח לעברה באש. הוא טען שלא ידע שפגע בראשה של בת ה-14. דויל נאשם בתקיפה בנסיבות מחמירות.
הירי בלואיזיאנה היה ברחוב ללא מוצא, שבו שלושה בתים בלבד. יחד עם דויל מתגוררת ברחוב משפחתה של הנערה שנפצעה, ובבית השלישי מתגורר קרוב משפחה של אותה נערה.
1 צפייה בגלריה
ארה"ב גבר מ לואיזיאנה ירה ב ילדה ששיחקה מחבואים
ארה"ב גבר מ לואיזיאנה ירה ב ילדה ששיחקה מחבואים
היורה שנעצר
לצד מעשי הטבח בארה"ב, לאחרונה אירעו כמה מקרים מצערים שנבעו מטעות אנוש - שמדגישים את הקלות שבה בעלי נשק פותחים באש. בחודש שעבר תלמידת תיכון מטקסס, שחזרה יחד עם חברותיה מאימון בנבחרת המעודדות, נורתה ונפצעה באורח קשה לאחר שאחת החברות פתחה דלת של מכונית אחרת, שאותה חשבה בטעות למכונית שלה.
כמה ימים קודם לכן נער בן 16 נורה בראשו כשצלצל בפעמון של הבית הלא נכון אחרי שהתבלבל בכתובת בקנזס סיטי. באירוע נוסף שהיה בחודש שעבר צעירה בת 20 מניו יורק נורתה למוות על ידי גבר שהיא וחבריה נכנסו בטעות עם רכבם לחניית הבית הפתוחה שלו.
הקלות שבה יכולים אמריקנים להשיג נשק, נזכיר, נמצאת במוקד של ויכוח ציבורי בארה"ב כבר עשרות שנים: בעוד הפוליטיקאים הרפובליקנים מתעקשים להגן על התיקון השני לחוקה, המעגן את זכותו של כל אזרח אמריקני לשאת נשק, הדמוקרטים דורשים להחריף דרמטית את ההגבלות על רכישת נשק ונשיאתו, וכך לסלק את רוב התחמושת מהרחובות ולהפחית את הסכנה הנשקפת לאזרחים, גם ממקרים שבהם הנשק אינו מאובטח היטב, וילדים נוטלים אותו לידיהם.