למיס נורתה ונאבקת על חייה סעיד אבו לבן אביה
(צילום: נדב אבס, נויל האריס)

ביום שישי נפצעה קשה למיס אבו לבן (26) מירי בלוד. היא אותרה בתוך רכב ברחוב המסגר בעיר, ופונתה לבית החולים אסף הרופא, שם היא עדיין נאבקת על חייה. הוריה, סעיד ונדיה אבו לבן, סיפרו היום (ראשון) לאולפן ynet: "שמענו ירי וירדנו למטה. הילדה הייתה כולה דם והייתה מלאה בכדורים בבטן, בידיים ובכתפיים".
המשטרה פתחה בחקירה, בעלה לשעבר ואחיה של למיס נעצרו, אך בהמשך שוחרר הגרוש ואילו המשטרה תבקש להאריך את מעצר האח.
3 צפייה בגלריה
 סעיד אבו לבן
 סעיד אבו לבן
סעיד ונדיה אבו לבן
(צילום: נדב אבס, נויל האריס)
3 צפייה בגלריה
למיס אבו לבן
למיס אבו לבן
למיס אבו לבן
האב סעיד סיפר כי למיס צריכה לעבור שני ניתוחים, בידיים ובכתפיים. "עד עכשיו לא נותנים לנו להיכנס לראות אותה, המשטרה לא מרשה. נקווה שהכול יהיה בסדר. אנחנו רוצים לראות אותה לפני הניתוח".
"הילדה הייתה אצל הדוד שלה, יצאה מהבית בשעה שבע וחצי וחזרה בעשר וחצי", סיפר האב על האירועים שקרו ביום שישי. "היא עמדה ליד הבית וניסתה לצאת מהאוטו".
3 צפייה בגלריה
למיס אבו לבן
למיס אבו לבן
למיס אבו לבן
"שמענו ירי מהחלון", סיפר האב. "ירדתי למטה, ראיתי את האוטו כולו חורים, גם השמשה הקדמית וגם המכסה מנוע וגם הזכוכית על יד הנהג. הגעתי לילדה, הילדה אומרת לי: 'אבא, אני מבקשת סליחה, אני עומדת למות'. הכי הרבה כדורים היו לה בבטן, גם בידיים ובכתפיים. הילדה הייתה כולה דם. הזעקתי את המשטרה ואת מד"א".
האם טענה כי אינה יודעת מי ירה בבתה: "אם הייתי יודעת לא הייתי שותקת עד עכשיו. אין שום סכסוכים, אין. היא מזמן לא בקשר עם אף אחד. אין שום בעיות. היינו יוצאות ביחד, קניתי לה דברים, קניתי לה מקרר, ארון, מוצרי חשמל, מטבח וכלי בית".
יש לה שלושה ילדים, הם מבינים מה קרה לאמא? "אתמול דיברו איתי, הם צוחקים, לא יודעים כלום. רק הילדה הגדולה כעסה קצת, היא מבינה יותר".
למרות שאחיה של למיס וגם בעלה לשעבר כאמור נעצרו בחשד שהיו מעורבים בניסיון הרצח, טענו ההורים: "אח שלה נעצר, חשדו בו והיום הוא יצא למעצר בית. אבל אח שלה לא יעשה דבר כזה, ולא הגרוש שלה יעשה דבר כזה".