הרכב שנכנס בגדר בראשון לציון
(צילום: דוברות עיריית ראשון לציון)

שני צעירים כבני 17 מצאו את עצמם תלויים בין שמיים וארץ לאחר שאחד מהם התבלבל בין דוושת הגז והבלם - ופרץ עם רכבו גדר שמקיפה אתר בנייה עם בור בעומק של כ-15 מטרים. הרכב נתפס בחגורת הבטון שמקיפה את אתר הבנייה, מה שכנראה מנע התרסקות כמעט ודאית של השניים.
שני הצעירים היו בדרכם חזרה מבילוי בחוף הים כשנכנסו אל הרכב וביקשו לצאת מהחניה. מנהל אגף החופים בעירייה, אלי שוורצברגר, סיפר כי הרכב האיץ בפתאומיות אל גדר הפח שמקיפה את אתר הבנייה, ולמקום הוזעק נהג טרקטור שעבד באזור כדי לחלץ אותם."מהר מאוד הטרקטוריסט שלנו בחוף הגיע למקום, ובזהירות רבה קשר רצועה לרכב שהיה תלוי באוויר כשהנהג והחבר שלו בתוכו".
2 צפייה בגלריה
רכב נכנס בגדר בחוף ראשון לציון
רכב נכנס בגדר בחוף ראשון לציון
תלויים בין שמיים וארץ
2 צפייה בגלריה
רכב נכנס בגדר בחוף ראשון לציון
רכב נכנס בגדר בחוף ראשון לציון
הטרקטור גורר את הרכב בחזרה אל הכביש
(צילום: דוברות עיריית ראשון לציון)

הנהג, אריק להב, סיפר: "כמעט כל הרכב היה תלוי באוויר, מעל הבור. רק תא המטען נתפס באספלט. המזל הגדול הוא שהרצועה נקרעה רק אחרי שהרכב ישב על הכביש. היה לבחורים נס גדול". למקום הוזעקו גם חובשים ופרמדיקים של מד"א שהמתינו לחילוץ הנערים, אך השניים לא נזקקו לטיפול רפואי.
שלשום אירעה תאונה קטלנית בתל אביב בנסיבות דומות. נהגת כבת 60 שהתבלבלה בין דוושות הרכב עלתה על המדרכה בכיכר המדינה, וכתוצאה מכך נהרגה צעירה כבת 20 מירושלים, ונפצע באורח קשה צעיר נוסף שהיה איתה.
בכתבה זו שולבו סרטונים שהופצו ברשתות החברתיות. אם צילמתם או ידוע לכם מי צילם, אנא צרו קשר במייל האדום