"שמעתי את הכדור שורק לידי - והבנתי שזה צלף". כך סיפר לחבריו לוחם נצח יהודה מהסרטון שפרסם חמאס, ובו טען ארגון הטרור שפגע בו והרג אותו - על אף שפספס. "הכדור פגע בסמוך אליי. פעלתי לפי הנוהל, התכופפתי ודיווחתי על כך מהר למפקדים שלצידי כדי שיזהרו ונתחיל בפעולות לאתר את המחבל".
צפו: חמאס הוסיף אלמנטים ויזואליים - כדי לדמות פגיעה בלוחם

הסרטון פורסם בתחילת השבוע, ובו נראה כביכול צלף מבית חאנון שבצפון הרצועה יורה ופוגע בלוחם - שכאמור לא נפגע. התיעוד פוברק על ידי חמאס, שעיבד את הסרטון והוסיף לו אלמנטים ויזואליים שכביכול המחישו פגיעה בבטנו של הלוחם. על תיק שהוצב ליד הצלף כתבו מחבלי חמאס "כדור אחד, קצין אחד, טופאן אל-אקצא (השם שהעניק חמאס למלחמה - י"ז)". הצלף טושטש במקור, בסרטון שפרסם ארגון הטרור.
הלוחם הוסיף כי "זה היה מעט מבהיל לשנייה, אבל מהר התעשתתי. צברנו ניסיון מבצעי גדול כאן במשך חודשים, גם מול צלפי חמאס. רבים מהם חיסלנו. האירוע לא עצר אותי מלהמשיך להילחם עם חבריי גם בפעולה השבוע. לא נפסיק לפעול עד שנחסל גם את המחבל הזה".
2 צפייה בגלריה
פייק ניוז: חמאס טען שירה על לוחם נצח יהודה ירי צלף אבל החטיא
פייק ניוז: חמאס טען שירה על לוחם נצח יהודה ירי צלף אבל החטיא
מתוך הסרטון. הלוחם שלא נפגע
2 צפייה בגלריה
פייק ניוז: חמאס טען שירה על לוחם נצח יהודה ירי צלף אבל החטיא
פייק ניוז: חמאס טען שירה על לוחם נצח יהודה ירי צלף אבל החטיא
"הפגיעה" שנוספה לתיעוד עם אלמנטים ויזאוליים
הירי לעבר הלוחם בוצע כנראה מרובה בארט אמריקני שנמצא בידי צלפי חמאס. הצלף ירה קליע בקליבר 0.5, שמסב נזק קטלני וחריג בהיקפו אם הוא פוגע באדם. אבל הקליע חלף ליד ראשו של הלוחם - ובנס החטיא ולא פגע בו. הלוחם הבין זאת מיד ומיהר להתכופף מאחורי סוללת האדמה שבקרבתה עמד עם מפקדו.
לאחר האירוע החלו הכוחות בפעילות מודיעינית ואווירית לסגירת מעגל וחיסול הצלף, אך ככל הידוע - הוא עדיין בחיים. חמאס הצליח גם בחודשים האחרונים לפגוע בלוחמים באמצעות צלפים ברחבי רצועת עזה, וגם לתעד ולהפיק מכך סרטוני תודעה שהופצו. ארגון הטרור גם תיעד את הכוחות באמצעות רחפנים שהרים לטובת איסוף מידע ומאמץ תודעה. מנגד, כפי שנחשף ב-ynet, יצאו בצה"ל בחודשים האחרונים למבצע מרוכז כדי לצוד את צלפי חמאס בצפון רצועת עזה ולחסל אותם - כפי שקרה בכמה ניסיונות מוצלחים.