1 צפייה בגלריה
זירת התאונה בחדרה
זירת התאונה בחדרה
זירת התאונה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
רוכב אופנוע בן 19 נהרג בצהריים (יום רביעי) בתאונת דרכים עם משאית בכביש 4, ביציאה לחדרה מכיוון דרום. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו של הצעיר, תשב נהריה. המשטרה עיכבה לחקירה את נהג המשאית, תושב פוריידיס בן 42.
בשעה 12:21 התקבל הדיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על התאונה. "הגענו למקום התאונה וראינו את רוכב האופנוע לכוד מתחת לחלקה האחורי של המשאית, ובסמוך אליו היה האופנוע", אמרו חובשי מד"א, יוסי אזולאי ויעל מנג'ם. "בסיוע אזרחים חילצנו אותו במהירות וביצענו בו בדיקות רפואיות. הוא היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, ועם חבלת ראש קשה מאוד. מיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה, שבסופן לצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום".
כביש 4 מצומת יער חדרה לצפון נחסם לתנועה בשל התאונה. שוטרים נמצאים במקום ומכווינים את התנועה, והנהגים מתבקשים לנסוע דרך כביש 2.
אמש נהרג חוסאם נדאף, בן 20 מעכו, בתאונת אופנוע שככל הנראה הייתה עצמית, ברחוב ההגנה בעיר. צוותי מד"א הוזעקו לזירת התאונה וטיפלו בו כשמצבו הוגדר קשה, אך הוא מת מפצעיו בדרך לבית החולים.
"הפצוע שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד", סיפרו החובש אייל מרקוביץ והפרמדיקית עמית אורנשטיין ממד"א. "העלנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב, אך במהלך הפינוי מצבו הידרדר. ביצענו בו פעולות החייאה אבל הפציעה הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".