שני צעירים נפצעו באורח קשה ובינוני בפיצוץ רכב הערב (חמישי) בפתח תקווה. על פי החשד הראשוני, מדובר בניסיון חיסול. ברכב היה אדם נוסף, מוכר למשטרה, שעל פי החשד היה היעד. הוא יצא מהרכב לפני הפיצוץ - ולא נפצע.
זירת פיצוץ הרכב בפ"ת
( צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

1 צפייה בגלריה
 טלאל זיאדנה נרצח הערב בפזורת רהט
 טלאל זיאדנה נרצח הערב בפזורת רהט
טלאל זיאדנה, שנורה למוות ברהט
הדיווח על פיצוץ הרכב, ברחוב סמיר משה נקאש בעיר, התקבל בשעה 18:38 במוקד 101 של מד"א. חובשים ופרמדיקים של הארגון טיפלו בשניים - צעיר בן 25 וצעיר בן 20 - ופינו אותם לבית החולים בילינסון בעיר כשהם סובלים מחבלות. מפקד תחנת פתח תקווה פאדי חמדאן, חובשי רפואת חירום במד"א רונלד קייקוב ויוסי הורביץ סיפרו: "הגענו למקום וראינו את הרכב עולה באש ובסמוך אליו על המדרכה שכבו שני פצועים כשהם בהכרה וסובלים מחבלות קשות בגפיים. הכנסנו אותם במהירות לניידות טיפול נמרץ והענקנו להם טיפול רפואי ראשוני, שכלל עצירת דימומים, הנחת חסמי עורקים ומתן טיפול תרופתי מתקדם, ופינינו אותם לבית החולים".
המשטרה מסרה כי איתרה "שרידי פריט אמל"ח" ברכב, וחבלן העביר אותו לבחינה ומיצוי במעבדות זיהוי פלילי. "חבלן משטרה בחן את שרידי הפריט, לצד סריקה במקום להסרת כל סיכון נוסף לציבור ובתום הפעילות העביר את הממצאים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל, במסגרת חקירה שנפתחה לבחינת הרקע והנסיבות", נמסר.
במקביל, גבר, אישה כבת 40 ותינוק כבן חצי שנה נפגעו הערב מירי בעיר רהט שבנגב. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו להם טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים סורוקה בבאר שבע. מותו של הגבר, ששמו טלאל זיאדנה, נקבע בבית החולים, ואילו מצבם של התינוק והאישה מוגדר קשה.
המשטרה פתחה בחקירת האירוע, ומסרה כי כוחות של תחנת רהט והמחוז הדרומי הוזעקו למקום והחלו לבצע פעולות חקירה, במקביל למאמצים לאתר מעורבים באירוע. במהלך הערב המשטרה עצרה חשוד במקרה. על פי החשד, הרקע לאירוע הוא פלילי.
בכתבה זו שולבו סרטונים ותמונות מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם ידוע לכם מי צילם אותם - שלחו לנו במייל אדום