אמיר אבו נמר (28), תושב ירכא המשתייך לארגון פשע, נורה למוות הערב (שישי) בביתו ביישוב. לפי החשד, חמושים נכנסו ברכב מוסווה מסוג סוואנה היישר לתוך ביתו של הקורבן, ירו בו מטווח אפס בתוך המתחם - ונמלטו. רכב הסוואנה נמצא עולה באש בפאתי ירכא. המשטרה פתחה בחקירת חשד לרצח.
1 צפייה בגלריה
אמיר אבו נמר
אמיר אבו נמר
אמיר אבו נמר
הדיווח על האירוע התקבל במוקד 101 של מד"א בשעה 21:34. חובשים ופרמדיקים של מד"א איתרו את אבו נמר ללא סימני חיים וקבעו את מותו.
פרמדיקית מד"א שנהב עטר סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פציעות חודרות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות, אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו". מתחילת השנה נרצחו בחברה הערבית 125 בני אדם.
רק אתמול נרצח ביריות נאדר ראסם אבו מוך (37), אב לארבעה באקה אל-גרבייה. אבו מוך נורה מטווח אפס בידי שלושה חמושים, לעיני אשתו. הנרצח ואשתו יצאו במכוניתם מהבית בשעה 6:30 והיו בדרך למקום עבודתם בפרדס חנה. הרוצחים עקבו אחריהם, וכשבני הזוג הגיעו לכביש הראשי המרכזי, ירו לעברם עשרות כדורים עד שהאישה שנהגה ברכב פגעה בעמוד. לאחר ההתנגשות, שלושה חמושים רעולי פנים ירו בנאדר מטווח אפס ורצחו אותו.