מחבל דקר הערב (יום א') שני מאבטחים ישראלים סמוך למחסום במישור אדומים. מדיווחים ראשונים עולה כי מצבם מוגדר קל-בינוני וקל. המחבל נורה ונוטרל.
זירת הפיגוע במישור אדומים
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א, איחוד הצלה )

מהמשטרה נמסר כי מחבל, שזהותו טרם ידועה, הגיע לאזור התעשייה במישור אדומים ודקר בסכין שני מאבטחים - צעירה בת 24 וצעיר כבן 20 - בעמדת הכניסה. מצבה של המאבטחת מוגדר קל-בינוני ומצבו של המאבטח הוא קל. השניים פונו על ידי צוותי מד"א לבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים. המחבל נוטרל על ידי מאבטחים במקום. כוחות משטרה גדולים הוזעקו למקום, והחלו בחקירת נסיבות האירוע.
הפראמדיקים של מד"א, אביעד חן ויונתן הראל, שטיפלו בפצועים, סיפרו: "קיבלנו דיווח על פיגוע דקירה ויצאנו מיד בכוחות גדולים למקום. ראינו במקום שני פצועים בשנות ה-20 לחייהם כשהם בהכרה מלאה ומתהלכים. צעירה בת 24 נפצעה באורח קל עד בינוני בפלג גופה העליון. הענקנו לה טיפול רפואי ופינינו לבית החולים. צעיר נוסף בשנות העשרים שנפצע גם הוא מהדקירה טופל על ידינו כשמצבו קל".

2 צפייה בגלריה
זירת הפיגוע במישור אדומים
זירת הפיגוע במישור אדומים
זירת הפיגוע במישור אדומים
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
2 צפייה בגלריה
זירת הפיגוע במישור אדומים
זירת הפיגוע במישור אדומים
זירת הפיגוע
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
מדובר בפיגוע נוסף בגל של פיגועים ביהודה ושומרון בימים האחרונים. אתמול נפצע קשה לוחם במילואים מגדוד 7018 מדריסה סמוך למחנה הפליטים אל-פוואר שמדרום לחברון. הפיגוע התרחש ליד עמדת הפילבוקס מחוץ למחנה, והמחבל נוטרל.
ביום שישי נפצעו חמישה לוחמים מדריסה באזור באזור צומת אדוריים, ליד כביש 60, שבהר חברון. דובר צה"ל כי מצבו של אחד מהם קשה, והיתר בינוני וקל.
ביום חמישי אירע פיגוע במחסום מזמוריה. המחבל שביצע אותו וחוסל עבד כעובד קבלן בבית החולים הדסה. בפיגוע נפצעו שני אנשי כוחות הביטחון - צעירה ומאבטח. מצבם הוגדר קל-בינוני.