שני נרצחים בנצרת תוך פחות מיממה: ראמי מורה, בן 32 תושב העיר, נורה היום (שישי) אחר הצהריים. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו.
מורה היה עצור בתיק רצח. הוא שוחרר והוזהר שלא להגיע לנצרת. מהחקירה הראשונית עולה כי היום אדם התקשר אליו, ביקש ממנו להגיע להגיע לשכונת אלקרום בכדי לנהל "שיחה על הסכסוך" - ושם הוא נרצח, למעשה ב"כיפה אדומה".
2 צפייה בגלריה
ראמי מורה
ראמי מורה
ראמי מורה. נרצח אחר הצהריים
אמש נרצח ביריות סאהר עראר (23), אף הוא תושב נצרת, לאחר שאלמונים פתחו באש לעברו ולעבר כמה בני אדם נוספים, מעט לפני חצות. שני צעירים נוספים, בני 21 ו-24, נפצעו מהירי באורח קשה. מספר הנרצחים בחברה הערבית מתחילת השנה הגיע כבר ל-118 לעומת 114 באותו יום בשנה שעברה - שהייתה שנת שיא במספר הנרצחים הערבים.
שוטרים שהוזנקו לזירות השונות, הלילה והיום אחר הצהריים, החלו בסריקות לאיתור החשודים בירי, ופתחו בחקירת נסיבות המקרה. מהמשטרה נמסר כי הרקע לשני המקרים הוא פלילי, וככל הנראה מדובר בסכסוך בין עבריינים.
2 צפייה בגלריה
סאהר עראר תושב נצרת שנורה למוות
סאהר עראר תושב נצרת שנורה למוות
סאהר עראר. נרצח מעט לפני חצות
הרצח הגיע כיממה לאחר שכרם אבו ג'אבר, תושב כפר קאסם בשנות ה-30 לחייו, נורה גם הוא למוות בלילה הקודם, וזמן קצר לאחר מכן נרצח ביריות תושב טייבה מואמן חסנין.
הדיווח על הירי באבו ג'אבר התקבל שלשום במוקד 101 של מד"א בשעה 23:41. חובשים ופרמדיקים פינו לבתי החולים בילינסון בפתח תקווה ושיבא בתל השומר שני צעירים כבני 25 ו-19 וגבר כבן 40 שנפצעו באורח בינוני בתקרית. אבו ג'אבר, שנפצע באורח אנוש, פונה מהמקום עצמאית - ובהמשך נקבע מותו. זמן קצר לאחר הירי, בשעה 02:44, התקבל במוקד מד"א דיווח על חסנין, שנפצע באורח קשה מירי בטייבה. צוות מד"א פינה את חסנין לבית החולים מאיר בכפר סבא, אך בהמשך נקבע מותו. אחיו נפצע אנוש בתקרית.
פורסם לראשונה: 04:58, 05.07.24