סופרת שכתבה בלוג בשם "איך לרצוח את בעלך" עומדת למשפט - שבו היא נאשמת ברצח בעלה.
ננסי קרמפטון-ברופי חיברה רומנים בלשיים וכתבה סדרת ספרים בשם Wrong Never Felt So Right. בבלוג "איך לרצוח את בעלך" כתבה הסופרת האמריקנית על דרכים להרוג את בן הזוג, ועל מניעים אפשריים לרצח. בבלוג כתבה קרמפטון-ברופי על הרווחים הכספיים כתוצאה מרצח הבעל, ועל שימוש בנשק חם. היא ציינה שאקדחים הם פתרון "רועש ומלוכלך, שדורש כישורים מסוימים".
התובעים בבית המשפט באורגון מאשימים את ננסי ברצח של השף דניאל ברופי, שהיה בן 63 במותו. לפי התובעים ננסי השתמשה באקדח "גלוק", שאת הקנה שלו היא רכשה ב-eBay. הסופרת סבלה מקשיים כלכליים לפני הרצח של בעלה ב-2018, אך המשיכה לשלם ל-10 פוליסות ביטוח חיים שונות. בעקבות המוות של בעלה היא הייתה אמורה לקבל מהפוליסות סכום כולל של 1.4 מיליון דולר.
1 צפייה בגלריה
ארה"ב ה סופרת ננסי קרמפטון-ברופי נאשמת ב רצח בעלה
ארה"ב ה סופרת ננסי קרמפטון-ברופי נאשמת ב רצח בעלה
הנאשמת קרמפטון-ברופי. טוענת שהיא סובלת מאמנזיה, ולא זוכרת את השתלשלות האירועים
משפטה של הסופרת נפתח באפריל בפורטלנד. השבוע אמרה בבית המשפט: "מבחינה כלכלית, היה לי טוב יותר כשדן היה בחיים. איפה המניע, אני שואלת אתכם? עורך היה צוחק ואומר 'אני חושב שאת צריכה לעבוד קשה יותר על הסיפור הזה, יש לך חור גדול בעלילה'". התובעים מאמינים שקרמפטון-ברופי, שהתקשתה לשלם משכנתא, ראתה לנגד עיניה את כספי הביטוח אחרי הרצח.
השף ברופי לימד ב"מכון הקולינרי של אורגון". ב-2 ביוני 2018, כשתלמידיו הגיעו בבוקר לכיתה, הם מצאו אותו ללא רוח חיים. בתיעוד מצלמת האבטחה נראה הרכב של קרמפטון-ברופי מחוץ למקום העבודה של בעלה. התובע, שון אוברסטריט, אמר שהתיעוד היה בסביבות השעה שבה הבעל נרצח.
קרמפטון-ברופי אמרה לבית המשפט שהיא סובלת מאמנזיה - וכלל לא זוכרת שנסעה למקום העבודה של בעלה ביום שבו נרצח ביריות. כשניסתה להסביר את תיעוד מצלמות האבטחה אמרה שהיא נסעה באזור כדי "לקבל השראה" לכתיבה. "זה לא מישהו שהייתי יורה בו בגלל שיש לי בעיית זיכרון. אם הייתי יורה בו הייתי יודעת את כל הפרטים", טענה הסופרת בבית המשפט בפורטלנד.
לפי החוקרים הסופרת רצחה את בעלה באמצעות אקדח "גלוק" - שאת הקנה שלו היא רכשה ב-eBay. הקנה של האקדח מעולם לא נמצא, למרות חיפושים נרחבים של המשטרה. "היית שם (במקום הרצח) באותו הזמן שבו מישהו ירה בבעלך, בדיוק עם אותו סוג אקדח שיש לך - שעכשיו נעלם באופן מסתורי", אמר התובע לנאשמת. היא הודתה שרכשה אקדח "גלוק" - וציינה שהוא נועד להגן על בעלה כשיצא ללקט פטריות ביער. היא אמרה שהקנה של האקדח נרכש במסגרת תחקיר לספר. "הייתה הפרדה גדולה בין מה ששימש לכתיבה למה ששימש להגנה עצמית", טענה בבית המשפט.