זירות התאונה בנתיבות וליד ברור חיל
(צילום: מעוז ויברמן, תיעוד מבצעי מד"א)

שלושה הרוגים ביום מדמם בכבישים: אמש (חמישי) נהרג גבר ושניים נוספים נפצעו, בתאונה בכביש 232 בין קיבוץ ברור חיל לאיבים, במעורבות ארבעה כלי רכב. הכביש נחסם לתנועה. מוקדם יותר נהרג גבר כבן 80 בתאונה בירושלים ורוכב אופניים חשמליים נהרג בנתיבות.
הדיווח על התאונה בכביש 232, באזור מועצת שער הנגב, התקבל במוקד 101 של מד"א בשעה 21:28. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו של גבר כבן 35, ובמקביל טיפלו בגבר ואישה כבני 20 שפונו במצב בינוני לבית החולים ברזילי באשקלון.
3 צפייה בגלריה
זירת התאונה סמוך לברור חיל
זירת התאונה סמוך לברור חיל
זירת התאונה סמוך לברור חיל
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
חובש רפואת חירום במד"א ויטלי לנדמן סיפר: "כשהגענו למקום ראינו תאונת דרכים קשה בין שני כלי רכב. גבר כבן 35 נלכד ברכב מחוסר עם פגיעה רב-מערכתית קשה. תוך כדי פעולות החילוץ של לוחמי האש ביצענו בדיקות רפואיות הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו. אישה שישבה איתו ברכב וגבר מרכב נוסף היו בהכרה מלאה וסבלו מחבלות בגופם. הענקנו להם טיפול רפואי שכלל חבישות וקיבועים ופינינו אותם בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים".
הדיווח על התאונה בנתיבות, ברחוב 11 הנקודות, התקבל בשעה 20:18 במוקד מד"א במרחב נגב. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לרוכב שנפגע מרכב, עובד זר כבן 35, אבל בבית החולים סורוקה נקבע מותו.
החובשים של מד"א, ישראל מהדקר ויעקב וקנין, סיפרו: "רוכב האופניים שכב על שפת המדרכה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב". בסורוקה, כאמור, נאלצו לקבוע את מותו.
3 צפייה בגלריה
זירת התאונה בנתיבות
זירת התאונה בנתיבות
זירת התאונה בנתיבות
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
3 צפייה בגלריה
זירת התאונה בירושלים בה נפצע קשה קשיש בן 80
זירת התאונה בירושלים בה נפצע קשה קשיש בן 80
זירת התאונה בירושלים
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
בתאונה אחרת, ברחוב יהודה הנשיא בירושלים, נפגע גבר כבן 80 מרכב. הדיווח על התאונה התקבל בשעה 15:02 במוקד מד"א במרחב ירושלים, חובשי רפואת חירום במד"א מאיר גרשוני ויונה בירנצויג סיפרו: "ראינו את הפצוע שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש קשה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות ומתן תרופות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה". בבית החולים שערי צדק נקבע מותו.
מאוחר יותר, ילד בן 9 נפצע קשה מפגיעת רכב, בתאונה ברהט. במקרה אחר, גם כן ברהט, פועל בן 18 שעבד על מערבל בטון נהרג בתאונת עבודה במפעל. צוותים של מד"א שהוזעקו למקום התאונה קבעו את מותו של הצעיר.
פורסם לראשונה: 22:32, 15.06.23