תאונת עבודה במסגרת סכסוך פלילי: מטען חבלה התפוצץ היום (שבת) במכונית ברחוב בעיר טירה שבשרון שניות אחרי ששני נוסעיה נמלטו ממנה. לא היו נפגעים והמשטרה בודקת אם השניים היו בדרכם לחיסול כשזיהו תקלה במטען וברחו. בזירה נמצא כלי נשק שהושלך או נפל על הארץ. כוחות משטרה רבים מתחנת טירה הגיעו לזירה ופתחו בחקירה. צפו בתיעוד מטירה:
פיצוץ המכונית בטירה - ובריחת הנוסעים

1 צפייה בגלריה
פיצוץ רכב בטירה
פיצוץ רכב בטירה
כלי הנשק שנמצא בזירה בטירה
"המקרה התרחש בשכונה שלנו", אמרה ל-ynet תושב טירה, "ובנס לא היו אנשים במקום אחרת היו נפגעים או אפילו נרצחים. לצערנו העיר סובלת מאלימות קשה, כולל ירי לעבר אנשים, בתים ומכוניות, ואין מי שיעצור את זה".
תושב טירה אחר הוסיף: "לצערנו זה לא המקרה הראשון שבו מתפוצץ רככ באמצעות מטען. התחלנו לפחד ללכת בכבישים בגלל זה. אנחנו בתקופה של הפקרה וזלזול בחיינו מצד כל הגורמים. נכון, יש מקרים שבהם המשטרה עצרה יורים ומנעה רציחות, אבל צריך להתאמץ יותר כדי שנרגיש ביטחון אישי".
מתחילת השנה נרצחו בעיר חמישה בני אדם. מוקדם יותר השבוע נדקר למוות פואד מנסור על-ידי בן משפחתו על רקע ויכוח על מיקום של פח אשפה. בפברואר נורו למוות במכוניתם אב (54) ובנו (23). בינואר נרצח עבד אלוואחד קאסם (35), אח מוסמך, בפיצוץ רכב בעיר טירה. יומיים קודם לכן נורה למוות מוחמד פדילה (30) על-ידי אלמונים, שבועיים אחרי חתונתו.