2 צפייה בגלריה
החרב שנמצאה
החרב שנמצאה
החרב לצד אחת אחרת שהחזיק התוקף. כתב אישום - בקרוב
עובד זר בן 32 פילח את ראשו של חברו הקרוב באמצעות חרב גדולה בגלל חוב של כמה מאות שקלים בלבד. כך עולה מחקירה שמתנהלת בימים אלה במשטרת בית שאן.
ראשית החקירה בדיווח שהתקבל במוקד 100 של המחוז הצפוני על עובד זר בן 29 שפונה במצב קשה לביה"ח פוריה ליד טבריה. השוטרים החלו לאסוף ממצאים וראיות מהזירה והבינו שמדובר בסכסוך בין שני עובדים זרים שמועסקים בחממות של אחד המושבים בעמק המעיינות.
ראש משרד החקירות בתחנה, פקד אלדד עבאדי, סיפר כי החשוד בתקיפה נעצר באחד הקיבוצים בעמק הירדן אחרי סריקות ופעילות טכנולוגית. "גבינו עדות מהחשוד בתקיפה ומעובדים נוספים שהיו עדים לאירוע החמור. הבנו שהקורבן חייב כמה מאות שקלים לחשוד. ביום התקיפה הוא הגיע לחממה, הבחין בקורבן, לקח את החרב בעודה נמצאת בתוך הנדן (הנרתיק של הרחב - י"מ) והכה בראשו של הקורבן עד שהנדן נשבר. לאחר מכן הוא נמלט מהמקום", שחזר פקד עבאדי. החרב, כאמור, פילחה את ראשו של הקורבן, ששרד בנס.
2 צפייה בגלריה
החרב שנמצאה
החרב שנמצאה
ראשו של העובד שנפצע
לאחר שנעצר שחזר החשוד את האירוע בפני החוקרים, לקח אותם למקום שבו הסליק את החרב ששימשה אותו בתקיפה והביא להם עוד חרב וסכין שהחזיק, שאותן הסליק ליד מגורי העובדים הזרים במושב. עם סיום חקירת המשטרה צפוי להיות מוגש נגד החשוד כתב אישום.
עו"ד פתחי פוקראעו"ד פתחי פוקרא, סנגור החשוד.
עו"ד פתחי פוקרא, שמייצג את החשוד מטעם הסנגוריה הציבורית, מסר בתגובה: "החשוד הודה וטען שפעל מתוך הגנה עצמית לאחר שאוים והותקף ע"י המתלונן. הרקע הוא סכסוך כספי מאוד קטן של כמה מאות שקלים. מדובר בבחור נורמטיבי ללא עבר פלילי שהגיע לישראל כדי להתפרנס ולדאוג לפרנסת משפחתו. הוא מביע חרטה כנה על האירוע ומספר שמדובר בחברו הקרוב".