חקירת תקיפת העובדת בחניון בית החולים שיבא העלתה כי אין זו הפעם הראשונה שהחשוד ביצע מעשים דומים במרכז הרפואי - בנסיבות דומות. בשעת לילה ב-29 ביוני נכנסה אישה לרכבה. לדבריה, החשוד, תושב השטחים (44), בעל אישור שהייה בארץ, פתח את דלת הרכב תוך חשיפת איבר מינו. האישה סגרה מיד את הרכב ונמלטה מהמקום.
הבוקר (שלישי) הוגשה נגד החשוד הצהרת תובע לקראת כתב אישום בגין מעשה התקיפה שאירע ב-1 ביולי. לפי החשד, העובדת הגיעה לרכבה בחניון בית החולים, כשלפתע הגבר רץ לעברה, חיבק אותה בחוזקה, נצמד אליה והפיל אותה לקרקע. לאחר מאבק עיקש של העובדת, החשוד, שהגיע לבקר קרובת משפחה שאושפזה בבית החולים, נמלט. העובדת קיבלה טיפול רפואי.
1 צפייה בגלריה
 בית חולים שיבא תל השומר
 בית חולים שיבא תל השומר
בית חולים שיבא תל השומר
(צילום: AHMAD GHARABLI/AFP)
כוחות משטרה הגיעו למקום וסרקו את האזור עם יחידת הביטחון של המרכז הרפואי, למען איתורו של החשוד. במהלך סריקות, תוך גביית עדות והפעלת אמצעים טכנולוגיים, הצליחו הכוחות בשטח להתחקות אחר זהותו של החשוד - והוא אותר במתחם, והובא לחקירה.
החשוד נחקר בגין הפרת הוראה חוקית, ניסיון בעילה שלא בהסכמה חופשית ומעשה מגונה תוך שימוש בכוח ובאיומים, ומעצרו הוארך עד יום שישי הקרוב. עם סיומה של החקירה, כאמור, הוגשה הבוקר הצהרת תובע, ובכוונת הפרקליטות להגיש כתב אישום נגד החשוד.
בהודעה שקיבלו העובדים מהנהלת בית החולים נמסר: "לפני מספר שעות התרחש אירוע תקיפה של עובדת במגדל החנייה המרכזי. בזכות תושייתה של העובדת היא הצליחה להבריח את התוקף, ולהזעיק את אנשי הביטחון. פעולה מקצועית ומהירה של מחלקת הביטחון יחד עם משטרת ישראל, הביאה למעצרו של החשוד, אשר נלקח לתחנת המשטרה. אנו נמשיך ללוות את העובדת ככל שיידרש".
בעבר היו לא מעט מקרים של תקיפות והטרדות בחניונים שונים. הזכור ביותר הוא האונס בחניון גן העיר שאירע בשנת 2012. במקרה ההוא אנס צעיר פלסטיני תלמידת י"ב והתעלל בה ובבן זוגה כשהוא מאיים עליהם עם סכין. שבע שנים אחרי הפרשה היא זכתה לפיצוי כספי של 3.7 מיליון שקל, אך אמרה בכאב: "הזוועות שעברתי מלוות אותי יום-יום".