3 צפייה בגלריה
ניצן הורוביץ בתדרוך עיתונאים בנושא חיסון נגד פוליו
ניצן הורוביץ בתדרוך עיתונאים בנושא חיסון נגד פוליו
שר הבריאות הורוביץ. נדבק בקורונה
(צילום: מוטי קמחי)
מספר המאומתים הגיע אתמול לשיא של חודש וחצי, הקורונה עשתה קאמבק גם בכנסת - וכעת משרד הבריאות מחדש את קמפיין ההסברה ועשוי לדחות את ביטול הבידוד למאומתים. לצד זאת, ל-ynet נודע כי הוחלט שדיון על חיסון חמישי יתקיים מחר בצט"מ (הצוות לטיפול במגפות). הישיבה כונסה במיוחד לשם כך.
שר הבריאות ניצן הורוביץ, שבעצמו נמצא אתמול חיובי לנגיף, כינס היום (שלישי) בצהריים דיון עם בכירי משרדו בעקבות העלייה בתחלואה, ובסופו הוחלט כי לצד חידוש קמפיין ההסברה, יומלץ לאוכלוסייה המבוגרת ולאנשים בסיכון לעטות מסכה בחלל סגור.
3 צפייה בגלריה
הקורונה עדיין כאן
הקורונה עדיין כאן
הקמפיין החדש של משרד הבריאות
עקב העלייה בשיעור המאומתים, ייתכן שיידחה ביטול הבידוד למאומתים, אף שפרויקטור הקורונה פרופ' סלמאן זרקא העריך בשבוע שעבר כי על ביטול זה יוכרז במהלך החודש הנוכחי. בעקבות אותה עלייה בתחלואת הקורונה, מתכוונים במשרד הבריאות לבדוק בימים הקרובים אם רמת החיסוניות באוכלוסייה ירדה, ובעקבות זאת החליטו להקדים את הדיון על החיסון החמישי.
"אנחנו ממליצים להפעיל שיקול דעת ולעטות מסכה כשצריך, בעיקר במקומות סגורים, בתחבורה ציבורית ובמפגשים עם מבוגרים וקבוצות סיכון", אמרו במשרד הבריאות. "לאוכלוסיות סיכון אנחנו ממליצים להמשיך ולעטות מסכה בחללים סגורים, גם אם אין זו חובה".
3 צפייה בגלריה
מליאת הכנסת
מליאת הכנסת
השר בר-לב. גם הוא נדבק
(צילום: אלכס קולומויסקי)
לצד השר הורוביץ, אתמול אובחנו כחיוביים לקורונה גם הח"כים גלעד קריב, אלון טל ואורית סטרוק ויו"ר ש"ס אריה דרעי. היום בצהריים התווסף לרשימה המתארכת גם השר לביטחון פנים עמר בר-לב.
לפי נתוני משרד הבריאות, מספר המאומתים אתמול הגיע לשיא של חודש וחצי - 3,731 מאומתים, המספר הגדול ביותר מאז 25 באפריל. שיעור החיוביים ב-PCR ובאנטיגן מוסדי ביומיים האחרונים היה הגבוה ביותר זה חודשיים.
מאיר תורג'מן השתתף בהכנת הכתבה
פורסם לראשונה: 15:35, 07.06.22