תיעוד ניסיון החיסול
(צילום: דוברות המשטרה)

המשטרה התירה הבוקר (יום רביעי) לפרסום ניסיון חיסול שאירע ב-27 בפברואר מחוץ מסעדה בשפרעם - זמן קצר אחרי דיון הוכחות בבית המשפט. לפי המשטרה, שני נאשמים ניסו לחסל שלושה גברים כנקמה על רצח משנת 2021, ולא הצליחו רק בגלל מעצור בנשק.
1 צפייה בגלריה
תיעוד מניסיון החיסול
תיעוד מניסיון החיסול
תיעוד מניסיון החיסול
(צילום: דוברות המשטרה)
ניסיון החיסול התרחש בשעות הצהריים, כששני הנאשמים הגיעו לחניית המסעדה. אחד מהם אחז באקדח, ירד מרכבת וממרחק של מטר ניסה לירות בשלושה גברים שישבו באותו זמן ברכב אחר. הירי לא צלח בגלל מעצור באקדח ונפילת המחסנית ממנו, ושני הנאשמים נמלטו מהזירה.
"שוטרי המחוז הצפוני הגיעו למקום האירוע ופתחו בחקירה שעברה ליחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב העמקים במשטרת מחוז צפון", נמסר מהמשטרה. "מחומר החקירה עלה כי זמן קצר קודם לכן התנהל דיון בבית המשפט בנצרת, שעניינו דיון הוכחות בתיק רצח משנת 2021 בו נרצח אחיו של אחד מהנאשמים. בדיון נכחו שלושה גברים ממשפחתו של הנאשם ברצח, שהיו היעד לניסיון החיסול לאחר הדיון".
"מהחקירה עלה כי בסיום דיון, אחיו של הנרצח - הנאשם בניסיון חיסול - התנהג בצורה מחשידה. יחד עם הנאשם הנוסף, השניים עקבו אחר הרכב של בני משפחת הנאשם ברצח שנכחו בדיון עד לשפרעם, שם בוצע ניסיון החיסול כנקמה על רצח האח שתועד במצלמות האבטחה".
לפי המשטרה, השניים נתפסו בתום "פעולות חקירה מיומנות שבעקבותיהן הצליחו השוטרים להתחקות אחר זהות החשודים שנעצרו". השניים הואשמו בניסיון רצח ועבירות נוספות.