תיעוד קשה: תושב סכנין תוקף חוסה במעון בחיפה

פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (א') לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגד תושב סכנין (33), אח במעון לחוסים בחיפה, בגין תקיפה קשה של אחד מהדיירים המטופלים במקום, לפני כחודש, ושיבוש מהלכי משפט.
בתיעוד התקיפה נראה האח מתקרב למזרן שעליו שוכב החוסה, עולה על מיטתו ומניח את כף רגלו על בית החזה של המטופל. לאחר שדרך על החזה של החוסה, הניח הנאשם את כף רגלו על פניו של המטופל, תוך שהוא שוכב על המזרן חסר אונים, מתפתל מכאבים, ומנסה לגונן על פניו באמצעות ידיו. לאחר מכן בעט האח באזור בטנו התחתונה של החוסה, ואז דרך פעם נוספת על פניו וצווארו. בהמשך הוא אף הכה את החוסה בפניו.
1 צפייה בגלריה
בועט ונעמד על ראשו - תיעוד קשה: תושב סחנין תוקף חוסה במעון בחיפה
בועט ונעמד על ראשו - תיעוד קשה: תושב סחנין תוקף חוסה במעון בחיפה
תקף את המטופל באכזריות במיטתו. תיעוד התקיפה
בכתב האישום נטען כי התוקף הועסק כאח מוסמך במעון, והוא בעל הכשרה מטעם משרד הבריאות. מתוקף עבודתו במעון, היה הנאשם אחראי לצרכי מחייתו, בריאותו, חינוכו ושלומו של החוסה חסר הישע. על פי האישום, לאחר התקיפה ובצאתו מהחדר של החוסה, הבחין האח כי בכניסה לחדר מותקנת מצלמת אבטחה, עליה לא ידע בעת כניסתו לחדר. עוד באותו יום ניגש הנאשם לרכז במעון, ובירר כמה זמן מותקנת המצלמה בחדרו של המטופל, וכיצד ניתן למחוק ממנה את הצילומים מאותו יום.
חקירת המקרה במשטרה החלה בחודש שעבר, עם קבלת תלונה על תקיפת הדייר במעון. חוקרי תחנת משטרת חיפה עצרו את החשוד כבר ביום התקיפה, והוא נלקח לחקירה שבסיומה נכלא.
לבקשת המשטרה הוארך מעצרו של החשוד מעת לעת בבית משפט השלום בחיפה, והיום, כאמור, הפרקליטות הגישה נגדו כתב אישום.