נערה בת 13 שנחטפה בטקסס והותקפה מינית חולצה מידי החוטף שלה אחרי שעוברי אורח הבחינו בדף שהניפה בתוך מכונית חונה, ושעליו כתבה "הצילו" (Help Me). תושייתם של הנערה ושל האזרחים הצליחו להביא לסיומה חטיפה שנמשכה שלושה ימים, ושעלולה הייתה להתארך עוד הרבה יותר.
2 צפייה בגלריה
 ארה"ב חטיפה של נערה מ טקסס ל קליפורניה כתב על דף הצילו help me
 ארה"ב חטיפה של נערה מ טקסס ל קליפורניה כתב על דף הצילו help me
הדף עם המילים Help Me שהניפה הנערה במכונית
לדברי המשטרה, הנערה נמצאה ב-9 ביולי בלונג ביץ' שמדרום ללוס אנג'לס, קליפורניה, אחרי שאדם כלשהו ראה אותה מניפה את הדף במכונית והתקשר מיד למוקד החירום 911. השוטרים שהגיעו למקום מצאו את הנערה נסערת למדי ועצרו את החוטף, סטיבן רוברט סבלן בן ה-61, אף הוא תושב טקסס.
לפי המשטרה, הנערה נחטפה שלושה ימים לפני כן, ב-6 ביולי, כשצעדה ברחוב בעיר סן אנטוניו. בשלב כלשהו נסע סבלן לידה, הניף אקדח שחור, ואמר לה "אם לא תיכנסי למכונית אני אפגע בך". ממסמכים רשמיים שהוגשו לבית המשפט יחד עם כתב האישום נגדו עולה כי הנערה יצאה מהבית בלי להודיע להוריה, והייתה בדרך לפגוש חברה שעברה לאוסטרליה שנה לפני כן אך שמרה על קשר איתה דרך האינטרנט.
בשלב מסוים אחרי שנכנסה למכוניתו של סבלן סיפרה לו הנערה על החברה הזו, והוא השיב שיוכל לקחת אותה לשיט תענוגות באוסטרליה, אבל לפני כן יהיה עליה לעשות משהו עבורו. אז עצר החוטף את המכונית ותקף אותה מינית. היא ביקשה ממנו לעצור, אבל פחדה שיפגע בה עוד יותר אם לא תשתף פעולה.
2 צפייה בגלריה
מפת ארה"ב
מפת ארה"ב
מטקסס, דרך ניו מקסיקו ואריזונה, עד לקליפורניה. מסלול הבריחה של סבלן
לפי התביעה, סבלן המשיך בנסיעה עם הנערה דרך ניו מקסיקו ואריזונה עד לקליפורניה, ובדרך תקף אותה מינית עוד כמה פעמים. ב-7 ביולי, יום לאחר היעלמה, דיווחה אמה למשטרה בסן אנטוניו כי היא נעדרת. בלונג ביץ' החנה סבלן את רכבו ליד מכבסה אוטומטית והורה לנערה להחליף בגדים. כשנכנס למכבסה כדי לכבס את בגדיה ואת בגדיו היא ניצלה את ההזדמנות, וכתבה "הצילו" על דף נייר. כשהשוטרים הגיעו למקום סבלן עמד ליד המכונית, והם הבחינו בנערה מסמנת בשפתיה "הצילו".
במהלך המעצר מצאו השוטרים ברשותו של סבלן זוג אזיקי כסף, והם גילו שהוא מבוקש בגין פריצה שאירעה בפורט וורת' שבטקסס. בחיפוש במכונית נמצאו אקדח פלסטיק שחור, הדף עם הכתובת "הצילו", אולר ואזיקים שחורים בתוך אריזה שעליה הכיתוב "אזיקי מעצבים מסדרת פטיש-פנטזי".
לפי הרישומים, סבלן הורשע בשוד מזוין ב-1979, בשוד מזוין ובפריצה ב-1985 ובהחזקה של חומרים אסורים ב-2016.