דיון הארכת מעצרם של החשודים בהפצת הסרטון של עמוס לוזון
(צילום: עידו ארז)

2 צפייה בגלריה
 לוזון ואחד החשודים, בנו של בעל חברה ציבורית
 לוזון ואחד החשודים, בנו של בעל חברה ציבורית
לוזון ואחד החשודים, בנו של בעל חברה ציבורית
(צילום: מוטי קמחי, ניצן דרור )
בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שני) ביומיים את מעצרם של שני הצעירים תושבי כפר שמריהו, החשודים בסחיטת איש העסקים עמוס לוזון. על שמם ותמונתם של החשודים, בנו של בעל חברה ציבורית במשק (20) ובן של בעל קבוצת כדורגל (28), הוטל צו איסור פרסום לבקשת סנגוריהם. השניים חשודים בסחיטה באיומים, קשירת קשר לפשע ופגיעה בפרטיות באמצעות פרסום של צנעת הפרט והטרדה מינית.
שני החשודים נעצרו הלילה כשבועיים וחצי אחרי שהופץ סרטון מיני ברשת שתיעד לכאורה בסתר את הנעשה בתוך חצר ביתו של לוזון בארסוף. הצעירים חשודים גם בירי לעבר בית ילדיו.
2 צפייה בגלריה
אחד החשודים בהפצת הסרטון המיני של עמוס לוזון
אחד החשודים בהפצת הסרטון המיני של עמוס לוזון
החשוד השני בסחיטה, בנו של בעל קבוצת כדורגל
(צילום: יריב כץ)
לוזון התלונן במשטרה על סחיטה לאחר הפצת הסרטון. מקורבים ללוזון אמרו ל-ynet לאחר הגשת התלונה כי היא "הוגשה בגלל סחיטה באיומים ופגיעה בפרטיות, בשל סרטון שצולם בסתר. ניסו לסחוט אותו בכסף בתמורה לאי הפצת הסרטון ודרשו ממנו כספים".
סנגורו של הצעיר בן ה-20, עו"ד עלא תלאווי, טען כי הוא נעצר ללא צו וכי המשטרה יודעת מי האדם שתיעד את לוזון. "החשוד אמר גם בחקירה מה הוא יודע על הצעיר שצילם את הסרטון, שהופץ בקרב חברים באזור כפר שמריהו". הסנגור הסביר כי אותו צעיר "יצר קשר עם הבן של לוזון וניסה לעשות מעשה כשהחשוד כלל לא ידע מזה, הוא סיפר את המידע ושיתף פעולה באופן מלא עם החקירה".
הירי לעבר בית ילדיו של לוזון
(מתוך הרשתות)

השופט שאול אבינור אמר כי קיים חשד סביר נגד שני הצעירים. "מדובר בעבירות ברף חומרה גבוה ומכאן החשד לשיבוש הליכי חקירה. מדובר בחשד לשותפות במעשה סחיטה המבוסס על סרטון אינטימי המתעד את המתלונן ומכאן גם הטענה להטרדה מינית", הסביר.
לוזון, בן 62, הוא מחזיק השליטה בחברה "קבוצת עמוס לוזון יזמות ואנרגיה", שנסחרת בבורסה ובה הוא מכהן כמנכ"ל וכדירקטור. בנוסף, לוזון היה גם הבעלים של קבוצת הכדורגל מכבי פתח תקווה, שאותה רכש לפני 30 שנה ביחד עם אחיו אבי לוזון.
בשמונה השנים האחרונות היה עמוס לוזון בזוגיות עם מפיקת האירועים אירית רחמים. השניים נפרדו השנה, ולאחר מכן נקשר שמו של לוזון בשמה של הדוגמנית רבקה ווג, בת 23.