גבר איטלקי בן 50 הודה בשידור חי בטלוויזיה ברצח אימו הקשישה, יממה אחרי שגופתה נמצאה.
לורנצו קרבונה, שהתגורר עם אימו בעיירה במחוז אימיליה-רומאנה בצפון איטליה, סיפר לכתב הטלוויזיה שהיה מחוץ לביתו שהאם בת ה-80 סבלה מדמנציה – וכי הוא חנק אותה למוות. קרבונה פרץ בבכי כשהודה ברצח שלה. בתום הריאיון הכתב צלצל למשטרה, ולורנצו נעצר.
2 צפייה בגלריה
איטליה גבר הודה ב רצח בריאיון בשידור חי
איטליה גבר הודה ב רצח בריאיון בשידור חי
הריאיון שבו הודה לורנצו ברצח של אימו
בראשון אחר הצהריים בתה של לורטה לרביני מצאה אותה ללא רוח חיים במיטתה. הבן לורנצו לא היה בבית באותה העת. הוא הפך לחשוד המיידי, והחלו חיפושים נרחבים אחריו.
כעבור 24 שעות חזר לורנצו לבית שלו ושל אימו. בפתח הבית הוא פגש כתב שהגיע לצלם כתבה לטלוויזיה על פרשת הרצח, ולא שיער לעצמו שיפגוש את הרוצח המבוקש.
"ראיתי גבר שמתקרב לכניסה לבית. הוא הזיע ונראה מבולבל. מעולם לא חשבתי שאני אמצא את עצמי עומד מול חשוד ברצח", אמר הכתב שראיין את לורנצו. שידור הריאיון עורר ביקורת קשה באיטליה, ומבקרי ההחלטה אמרו שמדובר בהפרה בוטה של כללי האתיקה.
לורנצו ואימו התגוררו יחד ב-15 השנים האחרונות, בבית בעיירה ביישוב ספצאנו די פיוראנו בנפת מודנה. אחרי שחנק את אימו לורנצו ברח לעיירה סמוכה, ושוטט ברחובות לפני שחזר לבית.
"חנקתי אותה. אני לא יודע למה עשיתי את זה", אמר לורנצו בריאיון לערוץ האיטלקי. "לא יכולתי לסבול את זה יותר, לא יכולתי להסתדר איתה. היא הכעיסה אותי".