שלוש אימהות ישראליות יושבות בפנים עגומות ומפצירות בעולם שישיב את ילדיהן החטופים, שנמצאים בעזה. התמונה העוצמתית פורסמה ב"טיימס" הבריטי, אחד העיתונים החשובים בעולם וב"סאן", הנפוץ בעיתוני בריטניה. "הסאן" אף הגדיל לעשות: צלם העיתון תיעד את שלוש האימהות אוחזות בגיליון ה"סאן", שעליו מתנוססות תמונות הילדים החטופים. "שלוש אימהות של ילדים שנחטפו לעזה ממררות בבכי כשהן רואות את תמונות ילדיהן האהובים", נכתב בידיעה שהתפרסמה הבוקר (רביעי) בבריטניה.
2 צפייה בגלריה
האימהות הישראליות בתקשורת הבריטית
האימהות הישראליות בתקשורת הבריטית
"החזירו את התינוקות שלנו הביתה". הכתבה הגדולה בעיתון "הסאן"
האימהות, רננה יעקב, אימם של אור (16) ויגל (12), שנחטפו מקיבוץ ניר עוז; בת שבע יהלומי, אימו של איתן (12), שהתפרסמה כשנחטפה יחד עם שתי בנותיה הקטנות לעזה, אך הצליחה להימלט ושבה לישראל; והדס קלדרון, שחמישה מבני משפחתה, כולל אבי ילדיה ושני ילדיה, סהר (16) וארז (12), נחטפו מקיבוץ ניר עוז, הגיעו ללונדון כחלק מקמפיין בינלאומי שקורא לשחרור החטופים בעזה.
אתמול התקיימה מסיבת עיתונאים קטנה בלונדון, שיזמה אספנית האמנות בתיה עופר, רעייתו של איש העסקים עידן עופר. אל מסיבת העיתונאים הזמינו בני הזוג עיתונאים וצלמים של כלי התקשורת המובילים בבריטניה, שנחרדו לנוכח הסיפורים של שלוש האימהות הזועקות.
2 צפייה בגלריה
האימהות הישראליות בתקשורת הבריטית
האימהות הישראליות בתקשורת הבריטית
התמונה ב"טיימס" הבריטי
גם כלי תקשורת הנחשבים מוטים בסיקור שלהם נגד ישראל, כמו "גרדיאן" ו"אינדיפנדנט", התייצבו באירוע וסיקרו אותו. הסיפורים לא נותרו אילמים - והבוקר כבר נשמעו קריאות האימהות בכלי התקשורת המובילים בבריטניה: "הסאן" הבריטי הקדיש כתבה ארוכה ושיבץ בה את תמונות הילדים החטופים לצד תמונות האימהות וטקסט הקורא לשחרור החטופים.
ה"טיימס" פרסם כותרת קורעת לב: "אימהות ישראליות בלונדון מתחננות להשבתם של ילדיהן החטופים". ב-BBC ציינו כי האימהות גם נפגשו עם שגריר קטאר בבריטניה והפצירו בו להעביר את בקשתן להשבת הילדים החטופים לשלטונות בדוחא.