האש בגבול הצפון נמשכת: שתי רקטות התפוצצו הבוקר (ראשון) בשטחים פתוחים ביישוב שלומי, לאחר שאזעקות הופעלו בשורת יישובים בגליל המערבי. התושבים דיווחו על פיצוצים עזים שנשמעו ביישוב, שבו תועדו גם שני מוקדי עשן. לא היו נפגעים. במהלך הלילה צה"ל תקף מספר יעדי חיזבאללה בשטח לבנון, ובנוסף, בתקשורת הערבית דווח כי מיליציות פרו-איראניות מעיראק שיגרו כטב"ם לעבר "מטרה חיונית בגולן", וכי צה"ל תקף במהלך הלילה יחידת בקרה צבאית בדרעא שבסוריה.
תיעוד מתקיפות צה"ל בדרום לבנון
(צילום: דובר צה"ל)

1 צפייה בגלריה
עשן ליד שלומי בגבול הצפון
עשן ליד שלומי בגבול הצפון
שני מוקדי העשן שתועדו בשלומי, הבוקר
(צילום: אורייאן פלס)
מדובר צה"ל נמסר כי בתקיפה בלבנון הלילה, מטוסי קרב תקפו מבנה צבאי שבו זוהה מחבל חיזבאללה במרחב טיר חרפא. סגירת מעגל מהירה, כך נמסר, מטוסי קרב תקפו את המבנה והשמידו אותו. בין המטרות הנוספות שהותקפו היו עמדת תצפית במרחב אל עדייסא ושני מבנים צבאיים של חיזבאללה במרחב אל-חיאם.
מיליציה פרו-איראנית בשם "ההתנגדות האיסלאמית בעיראק" טענה כי תקפה הלילה "מטרה חיונית בגולן" באמצעות כטב"ם. ב"קול הבירה" הסורי, המזוהה עם האופוזיציה, נטען כי צה"ל יירט כטב"ם שנורה מאדמות בסוריה. במערכת הביטחון טרם התייחסו לכך.
בנוסף, לפי מספר דיווחים סוריים וערביים, בוצעה הלילה תקיפה המיוחסת לישראל בדרעא בסוריה. לפי פרסום מקומי בדרעא, נשמעו קולות מטוסים שזהותם לא ידועה, ואירע פיצוץ בין העיר אזרע לכפר נאמר באזור מחוז דרעא בסוריה. בדיווח נמסר ממקורות במקום כי מדובר בתקיפה ישראלית שכוונה ליחידת בקרה צבאית באזור.
גם ב"אל-ג'זירה" דווח כי תקיפה ישראלית כוונה ליחידת בקרה צבאית בדרעא שבדרום סוריה. מרכז המחקרים הסורי "נורס" פרסם גם הוא כי מטוסים ישראליים תקפו את יחידת הבקרה. הערוץ המקומי בדרעא פרסם כי גם שלשום תקפו מטוסים ישראליים נקודה צבאית בעיר אזרע וגדוד צבאי באזור העיירה קרפא. נכתב כי באותו האירוע הותקף רכב שנשא טילים ולפי ההודעה של משרד ההגנה הסורי היה רק נזק חומרי.