גל פיצוצי המטענים והפשיעה ברמלה נמשך: מטען חבלה התפוצץ הערב (ראשון) ברחוב יונה וולך מתחת לרכבו של שוטר שגר במקום. במשטרה טוענים כי השוטר משרת במרכז השליטה וכי הוא "אינו מעורב בשום סכסוך", ולכן הרקע למעשה לא ברור. עובר אורח נפצע קל.
זירת פיצוץ הרכב ברחוב וולך ברמלה
( צילום: מאיר תורג'מן)

מטען החבלה התפוצץ מתחת לרכב הריק וגרם לו נזק. באגי שחנה בצמוד ניזוק אף הוא. עובר אורח אחד כאמור נפצע קל וטופל על ידי מד"א. לזירה הגיעו כוחות גדולים של משטרה אשר מסרו כי הם רואים בחומרה פגיעה ברכוש של שוטר. החקירה בשלב זה מתנהלת על ידי חוקרי משטרת רמלה.
מהמשטרה נמסר כי "שוטרי תחנת רמלה פתחו הערב בחקירה, עם קבלת דיווח בדבר רכב מסוג דאצ'יה העולה באש ברחוב וולך בעיר, כאשר מבדיקה ראשונית עולה חשד לפיצוץ שנסיבותיו נבדקות.
חבלני המשטּרה ושוטרי הזיהוי הפלילי אוספים ממצאים בזירה לבחינת הנסיבות. מדובר ברכב בבעלות שוטר, שאינו מאוים ולא מוכר כמעורב בסכסוך באף מישור".
1 צפייה בגלריה
זירת פיצוץ הרכב ברחוב וולך ברמלה
זירת פיצוץ הרכב ברחוב וולך ברמלה
זירת פיצוץ הרכב ברחוב וולך ברמלה
(צילום: מאיר תורג'מן )
שכן בבנין שבו מתגורר השוטר תיאר את האירוע: "אני בדיוק עברתי, והרכב התפוצץ. במזל לא קרה לי כלום".
גורמים במשטרה אומרים כי השוטר הופתע מהפיצוץ וגם אחד הדיירים אמר ש"פעם ראשונה שזה קורה פה אצלנו בשכונה, זה מפתיע". במסגרת החקירה השוטרים סרקו את הרחובות המקבילים ועברו בין מצלמות אבטחה שמפזרות ברחוב וביציאות מהשכונה.