1 צפייה בגלריה
זירת תאונת הדרכים בסלמה
זירת תאונת הדרכים בסלמה
זירת תאונת הדרכים בסלמה
( צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
שני הרוגים בצפון - בתוך שעות: נהג רכב פרטי בן 65 נהרג אחר הצהריים (חמישי) בהתנגשות עם משאית ביישוב סלאמה במועצה האזורית משגב בגליל המערבי. שעתיים וחצי לאחר מכן נהרג נהג בן 54 בתאונה בין שני כלי רכב בצומת קריית עמל בקריית טבעון. המשטרה חוקרת את נסיבות שתי התאונות.
צוות של מגן דוד אדום קבע את מותו של הנהג שהתנגש עם רכבו במשאית ביישוב סלאמה. נהג המשאית, כבן 50, פונה במצב בינוני לבית החולים זיו בצפת. הדיווח על התאונה התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב אשר בשעה 16:55. חובשים ופרמדיקים הגיעו לזירה, והחלו להעניק טיפול רפואי לנפגעים.
הפרמדיק רועי וישנה שבתאי והחובשת ברא עלי סיפרו: "נהג הרכב הפרטי היה לכוד, מחוסר הכרה ועם פגיעה רב-מערכתית קשה מאוד. לאחר פעולות החילוץ, ביצענו בו בדיקות רפואיות אך הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו.
"נהג המשאית שישב בצד הכביש וסבל מחבלות בגופו טופל במקום ופונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים".
בשעה 19:20 התקבל במוקד 101 של מד"א דיווח על תאונת דרכים בין שני כלי רכב בקריית טבעון. מותו של אחד הנהגים נקבע בזירה בתום פעולות החייאה. נהג הרכב השני, בן 25, פונה במצב בינוני לבית החולים רמב"ם בחיפה.
הפרמדיק יובל לונטל והחובשת הבכירה שריי יצחקי סיפרו: "נהג אחד חולץ על-ידי שני רופאים שנקלעו למקום וביצעו בו פעולות החייאה ראשוניות. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ והמשכנו את הטיפול הרפואי, אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו. נהג הרכב השני היה בהכרה וסבל מחבלה בראשו".
פורסם לראשונה: 18:15, 13.04.23