(צילום: שמוליק דודפור)

סאמר נאסר, בן 25, נורה למוות הבוקר (חמישי) ברחוב בעיר טירה שבשרון. המשטרה פתחה בחקירה, ולפי הערכות היעד לחיסול היה אדם אחר. מדובר ברצח הרביעי בחברה הערבית תוך פחות מיממה.
120 ואחת
ח"כ תומא-סלימאן: המדינה מפקירה את ביטחוננו בידיים של שר שלא סומכים עליו ועם כוונות רעות
08:40
3 צפייה בגלריה
סאמר נאסר הנרצח מטירה
סאמר נאסר הנרצח מטירה
סאמר נאסר, שנרצח בטירה
3 צפייה בגלריה
זירת הרצח בטירה בה נרצח תושב המקום בן 25 באירוע ירי
זירת הרצח בטירה בה נרצח תושב המקום בן 25 באירוע ירי
זירת הרצח בטירה
הדיווח על הירי התקבל בשעה 09:42 במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, וחובשים ופרמדיקים של הארגון קבעו את מותו של הצעיר במקום. חובש בכיר במד"א סעיד מטר סיפר: "הוא שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה ועם פציעות חודרות בגופו. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".
המשטרה מבצעת סריקות אחר חשודים, לצד איסוף אמצעי תיעוד בסביבת הזירה וממצאים פורנזיים על ידי חוקרי הזיהוי הפלילי. בעקבות הרצח עלה מספר הנרצחים בחברה הערבית מתחילת השנה ל-122.
ח"כ עאידה תומא סלימאן, מחד"ש-תע"ל, אמרה בריאיון ל-ynet Live כי האוכלוסייה הערבית מודאגת. "המדינה מתעלמת מהמציאות המרה הזו ומפקידה את ביטחוננו בידיים של שר שלא סומכים עליו", היא אמרה. "הוא לא יודע לעשות את העבודה והכוונות שלו רעות".
אמש נרצחו שלושה גברים תוך שעות בנצרת, ביישוב עארה ובשפרעם. בנצרת נורה למוות תושב העיר עבד אלקאדר עואיסי (22). הוא פונה במצב אנוש לבית החולים האנגלי בעיר, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. המשטרה חוקרת את נסיבות הרצח, טרם נעצרו חשודים. הקורבן הוא אחיינו של סגן ראש העיר נצרת מוחמד עואיסי, שבנו רואיד (25) נרצח לפני שלושה חודשים.
ביישוב עארה נורה למוות יוסף אבו הלאל (54). בשעה 20:13 התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב שרון דיווח על הירי. הוא פונה במצב אנוש לבית החולים הלל יפה בחדרה תוך כדי פעולות החייאה, אולם גם במקרה זה נאלצו הרופאים לקבוע מוות. חקירה ראשונית של המשטרה העלתה כי לעבר הקורבן נורו יותר מ-27 קליעים.
3 צפייה בגלריה
שלושה נרצחים בתוך שעות אמש. אלקאדר עואיסי, אבו הלאל וואני
שלושה נרצחים בתוך שעות אמש. אלקאדר עואיסי, אבו הלאל וואני
שלושה נרצחים בתוך שעות אמש. אלקאדר עואיסי, אבו הלאל וואני
בשפרעם נרצח אמיר וני (39), בעל אטליז שהתגורר בעיר. הקורבן, שנורה בכל חלקי גופו, פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה במצב קשה תוך כדי מאמצי החייאה, אך הרופאים בחדר המיון נאלצו לקבוע את מותו. במשטרה ציינו כי החלו סריקות לאיתור חשודים במעשה.
אתמול בבוקר קנדיי כנאענה, תושב כפר קרע בשנות ה-30 לחייו, נורה למוות ביישוב. הוא נורה ברכבו בדרכו לעבודה, המשיך בנסיעה ופגע בעץ לאחר שסטה מהכביש. צוות רפואי שהגיע לזירה קבע את מותו. חקירה ראשונית העלתה כי היעד לרצח היה קרוב משפחתו של הקורבן, אולם מאחר שהמתנקשים לא הצליחו להגיע אליו - הם בחרו לרצוח את כנאענה.