זוועה בבית בצפון: גבר בן 55 חתך את פניה של אשתו באכזריות באמצעות סכין מטבח, ותקף את בנותיו, לאחר שהאם רכשה רכב לבתם הבכורה בלעדיו. כך עולה מכתב האישום נגדו.
2 צפייה בגלריה
גבר חתך בעזרת סכין את פניה של אשתו
גבר חתך בעזרת סכין את פניה של אשתו
הסכין ששימשה את הנאשם
מכתב האישום עולה כי בני הזוג נשואים כ-20 שנה, ומגדלים יחד שלושה ילדים בצפון. בתחילת חודש אוגוסט ביקשה הבכורה בת ה-20 לרכוש רכב, ואמה נסעה איתה כדי לסייע לה. הן מצאו רכב, שילמו עליו מקדמה ועדכנו את אבי המשפחה בעסקה.
"הנאשם הביע בפני המתלוננות תרעומת על כך שהן מחליטות לקנות רכב בלי 'הגבר' של הבית, וניתק את השיחה בכעס. לאחר מכן מלמל לעצמו, בנוכחות בתו בת ה-16, שסופו שירצח ויכנס לכלא", תואר בכתב האישום. בהמשך האם והבת הבכורה חזרו הביתה, והאב הבחין בהן ושאל: "קברתן אותי כשהלכתן לבחור רכב חדש בלעדיי?".
בת ה-16 שחשה בסכנה הצפויה הזהירה את אמה ואת אחותה שלא להיכנס לבית מחשש לתגובתו של האב. האם, שחשה בסכנה, ביקשה שלא להיכנס ודרשה לסיים את הוויכוח בחוץ.
"הנאשם נכנס לבית, הבת הבכורה ניסתה להיכנס לבית ומיד כשנכנסה תפס אותה אביה בשיער ראשה והכניסה בכוח. הוא הפיל אותה וגרר אותה בשיער על הרצפה, אחותה הצעירה החלה לצרוח עליו שישחרר את אחותה ואז תפס את בתו בת ה-16 וגרר אותה בשיער לכיוון המטבח. הוא שלף סכין מטבח גדולה שמשמשת לחיתוך בשר, והבת תפסה את ידו במטרה למנוע ממנו לדקור אותה", ציין פקד איתי משה וחניש.
2 צפייה בגלריה
גבר חתך בעזרת סכין את פניה של אשתו
גבר חתך בעזרת סכין את פניה של אשתו
הסכין, אחרי שהלהב נשבר
האם המבוהלת, ששמעה את שתי בנותיה צורחות באימה, תפסה מטרייה שמצאה בבית לצורך הגנה עצמית. כשנכנסה פנימה הבחינה במאבק בין בעלה לבנותיהם, כשהוא חמוש בסכין ועומד מעל לשתי הבנות ששרועות על הרצפה, ומיד החלה להכות אותו כדי להציל אותן. הבעל הצליח לתפוס את המטרייה ומשך את אשתו לרצפה. לאחר מכן הוא החל להכות אותה, בזמן ששתי הבנות מנסות להגן על אמן. בת ה-16 אף אחזה בלהב הסכין כדי למנוע ממנו לדקור את האם.
"גם אחרי שלהב הסכין נשבר הבעל לא חדל ממעשיו, ישב על בטנה של אשתו והחל להשחית את פניה בחתכים מרובים. בת ה-16 נחלצה לסייע לאמה ותפסה את ידו של אביה. הוא אחז בחוזקה בצווארה של אשתו, כשהוא חונק אותה ומונע ממנה לנשום ודורש ממנה לבקש סליחה. כשהבנות הבחינו שהוא חונק את אמן, הן צעקו עליו והצליחו לשחרר את אמן מאחיזתו, ורק אז הזעיקו את המשטרה", נכתב באישום. האם פונתה לבית החולים רמב"ם בחיפה ועברה סדרה ארוכה של ניתוחים. בת ה-16 פונתה לאחד מבתי החולים בצפון.
רפ"ק רותם דאי קצין אגף החקירות והמודיעין של תחנת נצרתרפ"ק רותם דאי
רפ"ק רותם דאי, קצין חקירות בכיר במחוז הצפוני של המשטרה הממונה על החקירה, סיכם כי "מדובר בפרשה מזעזעת. קיבלנו שיחת טלפון על צרחות לעזרה משכנים שסיפרו שיש צרחות חריגות מבית, ואז תוך כדי שצוות סיור יצא למקום התקבלה שיחה מהבת, שסיפרה בדמעות שאביה התנפל על אמה ושוחט אותה עם סכין. הגענו למקום ופגשנו את האישה כשכולה מדממת בבית השכנים.
הבעל התבצר בבית והחל לזרוק עלינו חפצים. לאחר מספר דקות השתלטנו עליו והבאנו אותו לחקירה. הוא הודה במעשים שמיוחסים לו, הסכין נתפסה ותשמש ראייה נגדו. אם האישה לא הייתה מצליחה לשבור את הלהב של הסכין תוך כדי העימות הוא היה רוצח אותה, הוא המשיך לדקור אותה עם החלק הקטן שנשאר מהסכין השבורה. מדובר באדם מסוכן מאוד שראוי שיהיה מאחורי סורג ובריח. רק במהלך החקירה התברר שהאישה היא קורבן לאלימות ממושכת שעד היום לא פנתה למשטרה. נבקש מעצר עד לתום ההליכים".
הבעל נאשם בפציעת בן זוג כשהעבריין מזויין, פציעה כשעבריין מזויין, פציעת קטין על ידי אחראי, תקיפת קטין, תקיפת בן זוג הגורמת חבלה של ממש ותקיפה. . הפרשה תידון בבית משפט השלום בנצרת.