1 צפייה בגלריה
בית חולים בני ציון
בית חולים בני ציון
בית חולים בני ציון
(צילום: י.א)
בת 46 מחיפה נעצרה בצהריים (יום חמישי) בחשד שניסתה להרעיל את בעלה, רופא בכיר בן 49 בבית החולים בני ציון בעיר. לפי החשד, האישה מהלה כמה תרופות והכניסה למשקה של בעלה, בשבוע שעבר שבעקבות זאת חש ברע בזמן עבודתו. הוא נבדק על-ידי עמיתיו בבית החולים, שהחליטו לאשפזו.
לפני כשלושה ימים נפתחה חקירה סמויה במשטרה, בעקבות אינדיקציה שקיבלה מבית החולים בדבר החשד להרעלת הרופא. חקירת הפרשה הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב כרמל (יל"פ). במהלך החקירה הסמויה עלה חשד שאשתו של הרופא ניסתה להרעילו. היום הוחלט להעביר את החקירה לשלב הגלוי שלה, ובלשי היחידה עיכבו אותה לחקירה בחשד לביצוע המעשה.
במשטרה ציינו כי בהתאם להתפתחות החקירה יוחלט אם לבקש מחר להאריך את מעצרה של החשודה בבית משפט השלום בחיפה. "מדובר בחשד חמור מאוד וכך אנו מתייחסים לזה", אמר גורם משטרתי. לצד חשד לניסיון רצח, נבדק גם החשד שהאישה ניסתה לטשטש את הבעל ולא להורגו.
עו"ד מונא אבו אליונס, שמייצגת מטעם הסנגוריה הציבורית את האישה, מסרה כי "נפגשתי עם האישה בתחנת המשטרה לפני תחילת חקירתה. מדובר באישה נורמטיבית שמכחישה את כל מה שמיוחס לה. אין לה שום קשר לחשד שמייחסים לה. בני הזוג הורים לילדים. האישה במצב נפשי קשה ומופתעת מאוד מכל הסיפור הזה. הם נשואים הרבה שנים ואין שום בעיה ביניהם. הם לא בהליכי גירושין ולדבריה גם אין ביניהם שום סכסוך. אני בטוחה שגם המשטרה תגיע למסקנה שאין דבר מאחורי החשד".
בבית החולים עצמו נדהמו ככשמעו על החשדות, ומספרים שמדובר ברופא שזוכה להערכה רבה בתחום מומחיותו. גורמים בבית החולים ציינו כי האירוע אינו קשור בשום דרך לעבודתו של הרופא בבית חולים, וכי הם סמוכים ובטוחים שהמשטרה תבצע את עבודתה באופן המקצועי ביותר. באופן רשמי נמסר מבית החולים בני ציון כי "בית החולים איננו צד בעניין".