אביבה טגייה, תושבת מעלה אדומים בת 43, היא האישה שנהרגה הבוקר (ראשון) מפגיעת משאית בכביש 6, ליד מחלף נחשונים. חקירה ראשונית העלתה שהיא חשה ברע במהלך הנסיעה, ירדה לשול ויצאה מהמכונית - ואז נפגעה, בזמן שילדיה היו ברכב. אדינו טגייה, בעלה של אביבה, סיפר כי יש להם שישה ילדים, והיא חזרה עם כמה מהם מסופ"ש אצל אחותה בכרמיאל. "היא התעייפה ועצרה בכביש 6, יצאה מהאוטו לשטוף פנים - ומשאית באה במהירות ופגעה בה", אמר.
2 צפייה בגלריה
אביבה טגייה, ההרוגה מהתאונה בכביש 6
אביבה טגייה, ההרוגה מהתאונה בכביש 6
"אישה זהב, עזרה ונתנה מעצמה לאחרים". אביבה טגייה
"הגעתי לעבודה בבוקר ואפילו לא ידעתי", הוסיף. "היא הייתה זהב, עזרה ונתנה מעצמה לאחרים. מלאך. הילדים בטראומה ובהלם, אף אחד לא מכין אותם לזה, זה מלחיץ, אני לא יודע כרגע איך להתמודד עם זה. היא ירדה מהכביש כדי להציל את עצמה ובא מישהו אחר, ולקח אותה. אני עכשיו מתחיל לראות את הרשתות החברתיות וזה מצמרר, היא בסך הכול ירדה לשטוף פנים להתרענן".
המשטרה עיכבה לחקירה נהג משאית בחשד למעורבות בתאונה. "בוחני התנועה במרחב שרון הגיעו לזירת התאונה ועיכבו לחקירה תושב אזור בית שאן בשנות ה-60 לחייו, בסיומה יוחלט אם לבקש בהמשך בבית המשפט את הארכת מעצרו", מסרה מוקדם יותר המשטרה.
280 בני אדם נהרגו בתאונות דרכים מתחילת השנה, מה שמציג עלייה של כ-18 אחוזים לעומת התקופה המקבילה אשתקד. 47 הרוגים היו בתאונות במעורבות משאיות של יותר מ-3.5 טון. מניין ההרוגים ב-365 הימים האחרונים עומד על 403, וזו אחת השנים הקשות ביותר בשני העשורים האחרונים בכבישי ישראל.
2 צפייה בגלריה
תאונה בכביש 6 סמוך למחלף נחשונים
תאונה בכביש 6 סמוך למחלף נחשונים
זירת התאונה בכביש 6
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
הדיווח על התאונה התקבל בשעה 08:22 במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון. חובשים ופרמדיקים של מד"א טיפלו בפצועים ופינו אותם לבית החולים בילינסון בפתח תקווה. טגייה פונתה תוך כדי פעולות החייאה כשהיא סובלת מחבלה רב-מערכתית, וארבעת הילדים שנפצעו כאמור באורח קל - בגילי שנה וחצי, ארבע, 11 ו-15 - פונו יחד איתה. מותה של טגייה נקבע בבית החולים בילינסון.
חובש רפואת חירום במד"א משה אינדיג סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. סיפרו לנו שהאישה עמדה בסמוך לרכב ומשאית פגעה בה וברכב. היא הייתה מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה וסבלה מחבלה רב מערכתית. מיד הענקנו לה טיפול רפואי שכלל עיסויים הנשמות ומתן תרופות ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבה אנוש. במקביל צוותים נוספים של מד"א העניקו טיפול רפואי ל-4 נפגעים נוספים מהרכב ולאחר מכן פינינו אותם במצב קל לבית החולים".