1 צפייה בגלריה
בניין רשות המסים בירושלים
בניין רשות המסים בירושלים
בניין רשות המסים בירושלים
(צילום: אלכס קולומויסקי)
איך להיפטר מהבוס, הגרסה הפלילית. עובדת ביחידת המעברים ברשות המיסים חשודה כי איימה על הממונים עליה, ואף קשרה קשר לפגוע בהם ולהרעיל אותם. העובדת, תושבת נוף הגליל בשנות ה-40 לחייה, חשודה בין היתר כי יצרה קשר עם אנשי משפחת פשע, על רקע יחסי עבודה עכורים בינה לבין מנהליה. היא מכחישה את המיוחס לה.
על פי החשד, שיגרה העובדת באמצעות גורם שלישי איומים לפגוע בחייהם של הממונים עליה. החקירה, שאותה מנהלת תחנת נוף הגליל, החלה בעקבות תלונה של אדם שהכירה החשודה. הוא העיד כי סיפרה לו על תוכניותיה וביקשה את עזרתו. בין היתר ביקשה שיעזור לה להשיג רעל.
המתלונן סיפר כי לאחר מכן ניתק עמה מגע. עם זאת, היא יצרה עמו קשר במועד מאוחר יותר ואמרה לו כי אינה זקוקה יותר לעזרתו וכי יצרה קשר עם אחרים, שיסייעו לה. בשלב זה החליט להתלונן, משום שחשש שאם תוכניתה תצא לפועל, הוא יסתבך גם כן.
לאחר חקירתה, הובאה החשודה לבית המשפט השלום בנצרת. מעצרה הוארך עד ליום שני. השופטת יסמין כתילי ציינה בהחלטתה כי קיים חשד סביר נגד העובדת. מעבר לכך הוסיפה כי "קיים יסוד סביר לחשש שהחשודה תסכן את ביטחון המתלוננים ו/או את ביטחון הציבור. התמונה העולה מחומר החקירה ומפלט הרישום הפלילי מדאיגה ביותר".
השופטת ציינה גם כי הסכסוך בין החשודה למעסיקיה הוא סכסוך מתמשך, אבל מתחה ביקורת על המשטרה כשאמרה כי היא השתהתה במידה מסוימת בביצוע מעצרה של החשודה, ובחקירה. לכן, הורתה, יש לקיים פעולות חקירה ספציפיות עד הארכת המעצר הבאה.
 הגשת כתב אישום לאפיק טויבי החשוד בהריגת נעים מאדיעורכי הדין תמי אולמן ושאדי סרוג'יצילום: גיל נחושתן
את החשודה מייצגים עורכי הדין תמי אולמן ושאדי סרוג'י. לדבריהם, "החשודה התייצבה בעצמה בתחנת המשטרה, לאחר שהוזמנה לתחנה. היא מסרה לחוקריה גרסה, בה הכחישה את כל המיוחס לה. היא טענה כי מדובר בהמשך רדיפה מתוכננת נגדה - בעזרת משטרת ישראל. מרשתי טוענת כי האמת תתגלה, וכי מדובר בעלילה".