בנט מסמן בידיו: נתניהו משוגע
(צילום: ערוץ כנסת)

מליאת הכנסת התכנסה אחר הצהריים (יום שני) לדיון 40 חתימות על מצב הקורונה ויוקר המחייה, שבמהלכו תקף ראש האופוזיציה בנימין נתניהו את מדיניות הממשלה. במהלך דברי ראש האופוזיציה תועד ראש הממשלה נפתלי בנט מסמן בידיו לחבר כנסת אחר: 'הוא משוגע'.
"אין צורך בסגר כשיש חיסונים. יש צורך בדברים אחרים - מסכות ולהגביל התקהלויות, להעצים את החיסונים. המחלקות עמוסות, בתי חולים דוחים ניתוחים וטיפולים מצילי חיים. יש כאן 1,200 חולים במצב קשה כשיש חיסונים, איזה כישלון. בנט יכול היה לצמצם את הדברים הללו, אבל עמד חסר אונים מול מכחישת הקורונה שהוא מינה לשרת החינוך".
1 צפייה בגלריה
בנימין נתניהו, נפתלי בנט
בנימין נתניהו, נפתלי בנט
(צילום: ערוץ הכנסת )
את הסימון בידיו בנט עשה כשנתניהו אמר: "מה חשבתם שיקרה? מה אתם אומרים 'לא הכרנו את זה'?. אנחנו הכרנו את הקורונה כשהיא באה? פעלנו, למדנו, עשינו אכפנו. דיברנו כאיש אחד ועשינו דברים בישיבות ליליות, קיבלנו החלטות וביצענו. אתה לא עשית כלום, לחוסר המעש הזה אתה קורה מדיניות? זה לא רק בקורונה".
לטענת נתניהו, מחיר היציאה מהגל הנוכחי יהיה גבוה מיתר המדינות. בזמן שהממשלה מכילה את המתים ומאפשרת להם למות, היא גם מתעלמת ודורסת את העצמאים ובעלי העסקים שנפגעו מהקורונה".
בנט, שדיבר לפני נתניהו, תקף את חברי האופוזיציה: "תוציאו את הראש מהכנסת, תראו שאנשים עובדים והחיים ממשיכים. ילדים קמים בבוקר לבית הספר, אני יודע - אני שולח את ילדיי שלי. אני לא חושבים שהקורונה זו סוף האנושות כפי שהיה מי שאמר (רמז לנתניהו, י"ק)".
"הדבר הכי קל בשבילי זה ללחוץ על כפתור הסגר", הוסיף בנט, לקול קריאות מחאה מהאופוזיציה על מצב הקורונה. "התחייבתי שנילחם להשאיר את הכלכלה פתוחה. אני יודע שכואב לכם, לא יודע למה. כואב לכם שלא ריסקנו את הכלכלה עוד פעמיים?".
במהלך נאומו של בנט מחו כמה מחברי האופוזיציה והוצאו מהמליאה. הוא המשיך ותקף על רקע המחאות: "אתם אופוזיציית ביבי-טיבי, אופוזיציה של סמוטריץ' וכסיף, עודה-אמסלם. החזון שלכם הוא קיטוב, סגרים וכאוס. החזון שלנו הוא מדינה צומחת ומערכת ביטחון שחזרה לתפקד".