העקיצה של לפיד

בבוקר שאחרי הקפאת החקיקה התייחס ראש האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד, להחלטה של שותפו הבכיר בני גנץ להתקשר לראש הממשלה בנימין נתניהו. בריאיון לשרון כידון וישי שנרב הוא טען שלא התחשק לו להתקשר לנתניהו ותקף את נאום העצירה. האזינו לריאיון שעורר גלים.

הקולות שבעד השארת גלנט

בבוקר שאחרי הפיטורים המפתיעים של שר הביטחון יואב גלנט, הסתבר שלא כולם בליכוד חושבים שזה הצעד הנכון. ח"כ אליהו רביבו אמר לדוריה למפל ויואב רבינוביץ שלא בטוח שזה הזמן הנכון לעשות צעד כזה. האזינו לריאיון המפתיע.

למה השביתה בנתב"ג השתבשה?

שמונה שעות הושבת נמל התעופה המרכזי של המדינה במחאה נגד המהפכה המשפטית. אבל בריאיון לשרון כידון וישי שנרב העיד יו"ר ועד עובדי רשות שדות התעופה שהשביתה אמורה הייתה להיות רק לשעה-שעה וחצי אבל הכל השתבש, ובכלל היה מתואם עם נתניהו. האזינו לריאיון שהסביר הכל.

הרפורמה המשפטית של סאות'פארק

מה היה יוצא אם היינו לוקחים את כל מה שקורה כיום במדינה ומכניסים את זה למציאות של סאות'פארק? כבר לא צריך לדמיין. היוצר איתי גל ביקש מצ'אט GPT לכתוב לו פרק של הסדרה האהובה על בסיס המתחים במדינה, וסיפר על התוצאות לדודו ארז ויואב רבינוביץ. אז איך יצא? האזינו לריאיון ותגלו.

הספקנות של יש עתיד

בבוקר שאחרי הפגישה הראשונה של שיחות הפשרה בבית הנשיא, באופוזיציה היו קצת ספקטיים. ח"כ קארין אלהרר, חברת הצוות של יש עתיד למשא ומתן, סיפרה לאודי סגל ודוריה למפל על הפגישה הראשונה - ומה הציפיות להמשך? האזינו לריאיון.