3 צפייה בגלריה
הגר איתן ז"ל
הגר איתן ז"ל
הגר איתן, שנהרגה בתאונה
(צילום: באדיבות המשפחה )
אבל כבד בסוף השבוע בקיבוץ חניתה, ובגליל המערבי כולו: בליל שבת נהרגה חברת הקיבוץ הגר איתן, בת 49, בתאונה בין רכבה לרכב נוסף. התאונה אירעה אמש (שישי) ביציאה ממושב נתיב השיירה, בכביש 70. מותה של איתן נקבע במקום. נהג הרכב השני, בן 18 מכפר יאסיף, נפצע באורח בינוני ופונה לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי לגליל בנהריה.
הגר הותירה אחריה את בן זוגה, דני, ושתי בנותיה - נעמה ומעין. היא בת קיבוץ חניתה, שבו גם גדלה, והייתה מורה בבית הספר "סולם צור". חבריה, תלמידיה והקולגות שלה תיארו אותה כמורה מיתולוגית, שכל אחד היה רוצה שתהיה בבית ספרו. הם תיארו "שילוב נדיר של אינטליגנציה, הומור, רגישות אנושית, לב ענק ואכפתי, ונכונות להשקיע בתלמידים שלה בלי סוף".
3 צפייה בגלריה
זירת התאונה בכביש 70
זירת התאונה בכביש 70
זירת התאונה ביום שישי
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
3 צפייה בגלריה
זירת התאונה בכביש 70
זירת התאונה בכביש 70
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
"היא הייתה עמוד התווך של המשפחה שלה, בית הספר שלה והקהילה שלה", סיפרו חבריה. "הגר הצליחה לגעת עמוק בלב של כל אחד, היא הייתה מורה שידעה לעשות נפלאות עם כל תלמיד ותלמידה – להחזיר את התלמידים עם הקשיים הכי גדולים אל מסלול של מוטיבציה ויכולת, ולפתוח את השמיים בפני התלמידים".
התאונה אירעה בלילה בין שישי לשבת, מעט לפני השעה 23:00, כאשר איתן הייתה בדרכה חזרה מנתיב השיירה לקיבוץ. הנהגת, שפנתה שמאלה, התנגשה ברכבו של הצעיר, שנפצע בינוני.
צוותים של מד"א והארגון הרפואי חיאן טיפלו בנפגעים. פראמדיקית מד"א עמית אורנשטיין סיפרה: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד עם מעורבות של שני כלי רכב. הפצועה שהייתה מחוסרת הכרה וסבלה מחבלת ראש נלכדה באחד מכלי הרכב. ביצענו בדיקות רפואיות, אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה. הרכב השני שהיה מעורב בתאונה עלה על גדר ההפרדה והפצוע שחולץ ממנו פונה לבית החולים כשהוא בהכרה מלאה".
הלוויה של הגר איתן תתקיים מחר בשעה 17:00 בקיבוץ חניתה.