במשך שנתיים ניהל דניאל אוסקר (32) מנתניה שיחות מיניות עם ילדות מתחת לגיל 12 דרך הטיקטוק, שלח תמונות חושפניות וגרם להן לצלם את עצמן בעירום ולבצע אקטים מיניים. כך עולה מכתב האישום שהגישה הבוקר (ראשון) פרקליטות מחוז מרכז.
לפי הפרקליטות, אוסקר פתח חשבונות ברשתות חברתיות פופולריות בקרב ילדים, ופנה באופן סדרתי ליותר מ-100 ילדות וניסה ליזום עם חלקן מפגש כשהוא מודע לגילן הצעיר. עורכת הדין עדי ערד, נציגת הפרקליטות, ציינה כי בשיחות המיניות שניהל עם הילדות השתמש בשפה בוטה, ביקש תמונות בעירום חלקי ומלא ושלח תמונות של איבר מינו. באחד המקרים ניסה לגרום לאחת הילדות לבצע אקט מיני באחותה, ובמקרה אחר, במהלך שיחת וידאו עם בת 11 וחצי, ביקש ממנה לבצע בעצמה אקט שנחשב לעבירות אינוס.
1 צפייה בגלריה
אפליקציית טיקטוק
אפליקציית טיקטוק
אפליקציית טיקטוק
(צילום: shutterstock)
אוסקר נתפס לאחר שחלק מהילדות ששוחחו איתו גילו ערנות ודיווחו על כך להוריהן שפנו למשטרה. כשאחיו גילה על מעשיו - הוא הזהיר אותו וקרא לו לחדול, ואילו אוסקר - לפי הפרקליטות - מחק את תוכן השיחות עם הילדות, כולל התמונות והסרונים. אוסקר הודה שפנה לעשרות ילדות וקיים איתן שיחות מיניות, ומסר הודאה מפורטת.
בפרקליטות מייחסים לאוסקר שורת עבירות מין, בהם גרימת מעשה אינוס קטינה, ניסיון לאינוס קטינה, מעשה מגונה, הטרדות מיניות ושיבוש מהלכי משפט. במקביל להגשת כתב האישום הפרקליטות הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז בקשה להארכת מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. עורכת הדין ערד ציינה בבקשה גם את מצבן של הקטינות שנמצאות בסערת רגשות גדולה, וחלקן במצב נפשי כה קשה עד כי לא הצליחו למסור את גרסתן בחקירה. "שחרור המשיב ממעצר עלול להעביר מסר קשה לנפגעות ולמתלוננות בתיקי מין בכלל, ועלול להוביל לפגיעה נפשית נוספת בהן", כתבה.