זירת התאונה, ליד צומת הנגב
(צילום: תיעוד מבצעי מד''א, דוברות סורוקה)

בתאונת הדרכים הקטלנית שהתרחשה בצהריים (רביעי) בנגב נהרג התינוק מעיין דומנוביץ', בן כשנה, מהיישוב נוקדים שבגוש עציון. אב המשפחה, אליה, והבן אורי בן ה-7, נפצעו אנושות ונלחמים על חייהם בבית החולים סורוקה בבאר שבע.
3 צפייה בגלריה
מעיין דוד דומנוביץ' התינוק שנהרג בתאונת הדרכים בכביש 40 בצומת הנגב
מעיין דוד דומנוביץ' התינוק שנהרג בתאונת הדרכים בכביש 40 בצומת הנגב
התינוק מעיין, שנהרג בנגב
(באדיבות המשפחה)
3 צפייה בגלריה
זירת תאונת הדרכים סמוך לצומת הנגב
זירת תאונת הדרכים סמוך לצומת הנגב
זירת תאונת הדרכים סמוך לצומת הנגב
(צילום: חיים הורנשטיין)
אילה האם, והילדים נטע ושחר בני ה-6 וה-4, במצב בינוני. ראש מועצת גוש עציון ויו"ר מועצת יש"ע שלמה נאמן⁩ אמר כי "בעיצומו של יום העצמאות, התבשרנו בבשורה קשה מאוד, בתאונת דרכים קטלנית, שבה היו מעורבים תושבי היישוב נוקדים, משפחת דומנוביץ'. מעיין הקטן נפטר מפצעיו. אנו מצטרפים לבקשת האם אילה, להרבות בתפילה לרפואת הפצועים ומחבקים את קהילת נוקדים ואת המשפחה שלה מעגלים ענפים ביישובי גוש עציון".
נהגת הרכב השני שנסעה לבדה, בשנות ה-30 לחייה, נפצעה באורח קשה בתאונה שהתרחשה בכביש 40 לכיוון דרום, דרומית לצומת הנגב.
ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן: "מבקשים להתפלל לרפואת הפצועים"

3 צפייה בגלריה
זירת תאונת הדרכים סמוך לצומת הנגב
זירת תאונת הדרכים סמוך לצומת הנגב
(צילום: חיים הורנשטיין)
פרמדיק מד"א רפאל בנימינוב וחובש בכיר במד"א איברהים אלאעסם סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. הרכבים היו מעוכים לגמרי, שלושה פצועים מבוגרים היו לכודים וארבעה ילדים היו מחוץ לרכבים. יחד עם כוח רפואה צבאי ביצענו בדיקות רפואיות והתחלנו בטיפול הרפואי. תינוק כבן שנה היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה ולאחר בדיקות רפואיות בשטח רופא צבאי קבע את מותו".
הדיווח על התאונה התקבל במוקד 101 של מד"א בשעה 12:18. חובשים ופרמדיקים של הארגון הוזעקו לשם ודיווחו כאמור על כמה פצועים ברמות פציעה שונות. לצוות של מד"א סייע כוח רפואה של צה"ל. המשטרה חסמה את הכביש בין צומת הנגב לצומת משאבי שדה בשני הכיוונים, ופתחה בחקירת נסיבות התאונה - וכעבור כמה שעות פתחה את הכביש. גם צוותי כיבוי אש הוזעקו לזירת התאונה, מתחנות באר שבע וירוחם.
ראש המועצה האזורית רמת הנגב, ערן דורון, אמר בעקבות התאונה כי "חגיגות יום העצמאות נקטעו עם היוודע על התאונה המחרידה ותוצאותיה המזעזעות בכביש 40 שבנגב. אני שולח את תנחומיי למשפחתו של התינוק שנהרג ומתפלל לשלמותם ובריאותם של הפצועים. כמו כן, אני מצפה ממשרד התחבורה להשלים את תהליך התכנון להרחבת כביש 40 ולהתחיל את הביצוע של ההרחבה באופן המיידי. לצערי הרב התאונה הזאת רק מוכיחה שאסור לנו לאבד זמן נוסף שעלול לעלות בחיי אדם".
מתחילת השנה נהרגו בתאונות דרכים ברחבי הארץ 116 בני אדם, והתינוק מעיין הוא הילד השביעי בין הגילים 4-0 שנהרג השנה בדרכים. לפי נתוני הרלב"ד, עד יום זה בשנה שעברה נהרגו בכבישי ישראל 118 בני אדם.