3 צפייה בגלריה
שמעון יהודה חיות סיימון לבייב
שמעון יהודה חיות סיימון לבייב
סיימון לבייב (במרכז)
(צילום: EPA)
סיימון לבייב, שמכונה "נוכל הטינדר", עלול לעמוד בפני מאסר בספרד לאחר שהוצא נגדו שם צו מעצר, כך דווח היום (שישי) ב"דיילי מייל" הבריטי. לבייב, שנולד בשם שמעון חיות, כבר ריצה בעבר עונש מאסר בישראל לאחר שנעצר בעוון שימוש בדרכון מזויף ביוון. עדיין לא ברור האם צו המעצר שהוצא הוא בינלאומי ועלול להוביל למעצרו של לבייב בישראל ואולי להסגרה.
על פי הדיווח, לבייב בן ה-31, נחקר על שימוש ברישיון נהיגה מזויף בעת שנסע ברכב יוקרה מסוג מזראטי בחוף בספרד עם אישה רוסיה מסתורית. הוא סיפר לשוטרים שהוא נופש בשם מייקל בילטון ולדברי המשטרה, הציג רישיון מזויף.
קצין משטרה המתמחה באיתור מסמכים מזויפים זיהה את לבייב לאחר שצפה בסדרה המצליחה של נטפליקס על מעלליו. כעת המשטרה ביקשה מבית המשפט בעיר הנמל אלגסיראס שבדרום ספרד לפתוח מחדש בחקירה פלילית נגד האדם שכעת הם יודעים שהוא לבייב, ושהחלה בתחילה נגד בילטון.
3 צפייה בגלריה
הנוכל הישראלי
הנוכל הישראלי
סיימון לבייב
(צילום: מתוך האתר VG)
על פי הדיווחים, ההיתקלות של לבייב עם המשטרה הספרדית בעיר טריפה שאהובה מאוד על גולשי הרוח ונמצאת קצת יותר משעה נסיעה מחופי קוסטה דל סול הפופולריים, התרחשה ב-30 בינואר 2019. השוטרים הגיבו לקריאה על מכונית מזראטי לבנה שנתקעה בחול בחוף שנקרא לוס לנסר סור. כשהגיעו השוטרים הם מצאו ברכב בלונדינית רוסיה נושאת תיק גב של הרמס בשווי 7,500 פאונד (כ-30 אלף שקל) וגבר ישראלי לבוש בחולצת גוצ'י יוקרתית.
מקורות במשטרה הספרדית אמרו אתמול שהישראלי הציג רישיון נהיגה על שמו של אדם בשם מייקל בילטון לאחר שהתבקש להציג תעודה מזהה, לפני שהגיע גרר לחלץ את הרכב השכור. למרות שהשוטרים חשדו שהמסמך מזויף, לא בוצע מעצר והם אפשרו לזוג לחזור במונית למלאגה שבמרחק שעתיים נסיעה, לאחר שמסרו למשטרה כתובת בקוסטה דל סול לחקירה אפשרית.
הדיון בבית המשפט נגד האדם שהציג עצמו כבילטון והתברר כלבייב הופסק לאחר שהזימון שלו לבית המשפט לא נענה. הוא נחשד אז בזיוף ובעבירת תנועה לאחר שנסע לכאורה עם רכב היוקרה על החול. כעת הדיון אמור להיפתח מחדש לאחר שהמשטרה גילתה את זהותו האמיתית.
3 צפייה בגלריה
מזראטי גראן טוריסמו
מזראטי גראן טוריסמו
רכב מזראטי
המשטרה בטריפה אישרה דיווחים מקומיים לפיהם הקצין המתמחה בזיופים הבין שמדובר בלבייב לאחר שהומלץ לו לצפות בסדרה של נטפליקס במהלך קורס שנערך לאחרונה באיביזה, והוא יצר קשר עם עיתונאי נורבגי שעזר לחשוף את זהותו של לבייב.
חיות, שפעל תחת השם סיימון לבייב וטען באוזני קורבנותיו שהוא בנו של המיליארדר הישראלי לב לבייב, היה נושאו של תחקיר מפורט בעיתון הנורבגי "VG" שחשף כיצד הונה נשים בשבדיה, בריטניה ונורבגיה. על פי התחקיר, נהג חיות להכיר נשים באפליקציית ההיכרויות "טינדר", ורקם עמן קשרים כשהוא מציג את עצמו כאיש עסקים עשיר. לנשים שהכיר היה נותן "טעימה" מאורח חייו הראוותני, תוך שהוא משתמש בכספים שעקץ מנשים אחרות. בהמשך, היה מבקש מהן סכומי כסף גדולים מאחר ולטענתו הוא מקבל איומים.