"עופרי הייתה ילדה שכולה לב, ילדה טהורה שהפיצה סביבה אור ושמחת חיים". כך אמרה הבוקר (חמישי) ל-ynet יסמין גבאי, אמה של עופרי (6) שנפלה ביום שני אל מותה מהקומה ה-16 בבניין מגורים בבאר יעקב.
הדיווח על נפילת הילדה התקבל בשעת בוקר במוקד 101 של מד"א במרחב איילון. צוות שהגיע לזירה נאלץ לקבוע את מותה של הילדה בזירה. משטרת רמלה חוקרת את נסיבות הטרגדיה.
2 צפייה בגלריה
עופרי גבאי ז״ל -   יום הולדת  6 שהייתה בסוף אוקטובר 2023
עופרי גבאי ז״ל -   יום הולדת  6 שהייתה בסוף אוקטובר 2023
עופרי גבאי
(צילום: באדיבות המשפחה)
זירת הנפילה בבאר יעקב
(צילום: ליאור שרון)

האם יסמין, אחות מיילדת במחלקת יולדות בבית החולים אסף הרופא בצריפין, אמרה: "בחיי היום יום אנחנו נמצאים במרוץ של החיים להספיק את הכול, ולוקחים את הכול כמובן מאליו מבלי לשים לב, ולא עוצרים לרגע ומעריכים את הזמן של הביחד, של המשפחה, עד שזה כבר מאוחר מדי.
"וזה השיעור שאולי היא באה ללמד את כולנו, להעריך את הזמן והרגעים ביחד כמשפחה, לנצור אותם. כי זה האושר, זה הזיכרונות, זה מה שנותן לנו את הכוח בחיים לחיות".
2 צפייה בגלריה
 באר יעקב
 באר יעקב
הבניין בבאר יעקב
(צילום: מאיר תורג'מן )
בפוסט מרגש שפרסמה אחרי ההלוויה, כתבה האם: "קודם כל שתדעי ילדה שלי שאני מצטערת שלא הייתי שם איתך, בבוקר כשהתעוררת אמרת לי 'אמא, אני לא רוצה לגן, אני לא מרגישה טוב'. חשבתי לעצמי 'שוב פעם הסרטים שהיא עושה'. השעה הייתה כבר מאוחרת, ועוד מעט אני מתחילה לעבוד ומנסה לשכנע אותך ולא מצליחה. לבסוף אמרתי 'טוב, תישארי בבית, אני הולכת לפזר את נויה וירדן. לא רצית לבוא איתי וזה בסך הכול 10 דקות".
האם כתבה עוד: "נעלתי את הדלת והלכתי, לא ידעתי ילדה אהובה שלי שהתחרטת, לפחות כך אני משערת, אחרת איזו סיבה יש לך לצאת למרפסת, הרי את יודעת שאסור. איך אוכל לתאר את גודל הבור שנפער בי בעזיבתך? את האור והאהבה של כל הבית. ילדה עקשנית שעומדת על שלה. הענקת לנו כל כך הרבה אור ואהבה, ילדה שבקלות עם חיוך כובש ואור בעיניים הייתה מתחברת לכל אחד ואחת, ילדה שעומדת על שלה.
"כישרונית בטירוף בציור, אוהבת איפור, תסרוקות ושמלות. ליידי קטנה. ילדה שקראה לעצמה 'אמא קטנה של נויה וירדן', שתמיד דאגה לכולם, ילדה של נתינה. לא יכולה לתאר את המחנק והמועקה שאני חשה בלכתך, מבטיחה ילדה אהובה שלי שאין יום שלא אפקח עיניים ולא אחשוב עלייך ואקווה שאת מעל שומרת עלינו חזקים ומאוחדים כמשפחה. את חסרה לי פרח שלי, אוהבת אותך המון, אמא".