שריפת יער גדולה התפתחה במחלף שורש לכיוון תל אביב. צוותי כיבוי רבים הוזנקו למקום מכלל תחנות המחוז, והעבירו בקשה לסיוע ממחוזות נוספים. בהמשך הגיעו גם ממחוז דרום לסייע במאמצים. ארבעה מטוסי כיבוי הוזנקו וסייעו במאמצי הכיבוי במטרה למנוע את התפשטות השריפה ליישובים הסמוכים. עקב השריפה הוחלט לפנות את מתחם הפוד-טראק הסמוך בסיוע משטרת ישראל. בעקבות מאמצי הכיבוי דיווחו הכוחות כי האש נבלמה וכי הם קרובים להשגת שליטה על השריפה.
שריפת יער גדולה במחלף שורש

מהמשטרה נמסר כי "כוחות משטרה ממחוז ירושלים, יחד עם שוטרי מתנ"א אגף התנועה, פועלים לסייע ללוחמי האש בפעולות כיבוי שריפת חורש סמוך למחלף שורש בכביש 1. בעקבות השריפה הורחקו מהמקום אזרחים וכלי רכב במטרה למנוע סכנה. בשעה זאת ישנם עומסי תנועה באזור זה לכיוון מערב, ושוטרי התנועה מכווינים לדרכים חלופיות".
בשבועות האחרונים מתמודדים כוחות הכיבוי עם שריפות רבות באזורים שונים בארץ. חלק מהן נובעות משברי מיירטים או חלקי רקטות שנוחתות בשטחים פתוחים וגורמות לשריפות, ואחרות נוצרות עקב מזג האוויר הקשה. בתחילת החודש השתוללה שריפה גדולה באזור מוזיאון ישראל בירושלים, ורק לאחר מאמצים רבים הצליחו הכוחות למנוע את התפשטות האש לתוך מתחם המוזיאון עצמו.