צמיגים נוקבו ברכבים פלסטיניים בבית איכסא

לראשונה מאז הבחירות: היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז ירושלים במשטרה תפתח בחקירה בחשד לפשע שנאה בעקבות דיווח על השחתת כלי רכב הבוקר (חמישי) בכפר הפלסטיני בית איכסא שסמוך לשכונת רמות בבירה. על מכולה סמוכה רוסס: "ירושלים ליהודים, מעיפים את הפולשים".
תושבי הכפר, ששוכן בשטח B בתחומי הרשות הפלסטינית, טוענים כי בסך הכול נוקבו צמיגיהם של 23 כלי רכב שנושאים לוחות ישראליות. משטרת ירושלים הגיעה לזירה ואספה ראיות וממצאים. החקירה תעבור כאמור לימ"ר ירושלים.
1 צפייה בגלריה
צמיגים נוקבו ברכבים פלסטיניים בבית איכסא
צמיגים נוקבו ברכבים פלסטיניים בבית איכסא
אחת המכוניות שהושחתו
רביע עיד, תושב הכפר, סיפר לתקשורת הפלסטינית: "מתנחלים הסתערו על הכפר עם שחר וניקבו צמיגים של כלי רכב לתושבים השכונה שההתנחלות 'רמות' התרחבה על חשבון אדמותיה. המתנחלים כתבו סיסמאות גזעניות וקראו לגרש את התושבים מהשכונה".
עיד טען כי זו לא הפעם הראשונה שמתנחלים מרססים כתובות נאצה בשכונה שבה הוא מתגורר. "השכונה שלנו נצורה מכל עבר, מבודדת לחלוטין מהכפר ונצורה להתקפות חוזרות ונשנות של כנופיות מתנחלים".
מארגון תג מאיר נמסר בתגובה לאירוע: "מגנים בשאט נפש את השחתת המכוניות של תושבי בית איכסא. אין ספק שפעילי הטרור היהודי סמוך למקום ובמקומות נוספים פועלים בחסות העלייה הדרמטית בכוחה של מפלגת הגזענות היהודית".