אדרי מספר על הגניבה וההמתנה למשטרה
(מתוך טיקטוק, באדיבות המצולם)

קטנוע המשמש למשלוחים של מסעדת המבורגרים בפתח תקווה נגנב אתמול (שלישי) בבוקר. בעלי המסעדה קובי אדרי (37) איתר את הקטנוע באמצעות מכשיר איתור המותקן בו והזעיק את המשטרה, אך ניידת לא הגיעה ואחד המוקדנים הנחה אותו להגיע עם הקטנוע לתחנה. רק כ-12 שעות לאחר הגניבה הגיעה ניידת.
הגניבה התרחשה אתמול בבוקר בסביבות השעה 05:00. "בבוקר גילינו שחסר אופנוע ובדקנו באיתוראן את המסלול שהוא עשה", סיפר אדרי. "מהרגע שנגנב הוא נסע לתל אביב, שם כנראה הוחלפה לוחית הרישוי, פורק הארגז והסבל ואז חזר לפתח תקווה. בטלפון מנהל המוקד של איתורן הוביל אותנו ממש צעד אחר צעד אל הקטנוע הגנוב".
ב-12:30 אותר הקטנוע בפתח תקווה עם לוחית רישוי שלא קיימת במערכות, לפי המשטרה. לדברי אדרי, באיתוראן פתחו קריאה במשטרה על מציאתו ב-13:13 וביקשו ממנו להישאר במקום עד שתגיע ניידת. "ב-13:50, כשראיתי שלא הגיעו ולא יצרו קשר פתחתי פנייה נוספת ונאמר לי שייצרו איתי קשר מטלפון חסום ויגיעו בהקדם".
1 צפייה בגלריה
האופנוע שנגנב
האופנוע שנגנב
"פעלתי בכל דרך אפשרית וחוקית, ופשוט כלום". הקטנוע שנגנב
(מתוך טיקטוק, באדיבות המצולם)
לדברי אדרי, אחרי כחצי שעה נוספת התקשר אליו מוקדן מהמשטרה שהנחה אותו: "שים כפפות, תניע את הקטנוע ותגיע לתחנה, תגיש תלונה, נבדוק אותו כאן". אדרי הוסיף כי "לא עשיתי זאת, חלילה ועשו עם הקטנוע פשע, מה פתאום שאקח את הסיכון. התקשרתי שוב למשטרה ב-14:42 אז הובטח שוב שתגיע ניידת, ולא הגיעה".
אדרי סיפר כי בזמן שהמתין הגיע אדם חשוד עם מפתח לקטנוע. "הוא שם מפתח בסוויץ', הצלחתי לצלם אותו. הוא לקח את המפתח וחשב שלא שמתי לב", הוא אמר. "התקשרתי שוב למשטרה בשעה 15:43 וסיפרתי שצילמתי את החשוד ושאלתי למה עדיין לא הגיעה. תשובת המשטרה הייתה לא פחות ממדהימה. סגרו את הקריאה בטענה שהקטנוע שייך לבעל העסק והוא מצא אותו וכאן הסתיים הטיפול".
רק בסביבות השעה 17:00 הגיעה ניידת משטרה. "פרסמתי ברשתות החברתיות שאני חסר אונים", אמר אדרי. "פעלתי בכל דרך אפשרית וחוקית, ופשוט כלום. אין לנו משטרה. זה עצוב. רק ב-16:40 הגיעה בשעה טובה ניידת סיור והראיתי להם את כל השתלשלות האירועים, הם דיווחו במסוף שהקטנוע גנוב וקראו למז"פ".
ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "לצערנו לאור המחסור המשמעותי בכוח אדם אל מול ריבוי אירועים חריגים (חלקם מצילי חיים) המתרחשים במקביל, נאלצים השוטרים לתעדף את הגעתם לזירות השונות בהתאם לחומרת האירוע. לצד האמור, המקרה המתואר, טוב אילו לא היה מתרחש באופן הנוכחי. נפעל ככל שניתן למניעת הישנות מקרים דומים בעתיד".