עימותים והפרות סדר במתחם הר הבית
(צילום: דוברות המשטרה, alqastel)


שיא של שנים במספר העצורים

בעימותים הקשים אתמול בבוקר בהר הבית, שכללו התבצרות של מתפללים מוסלמים בתוך מסגד אל-אקצא ויידוי אבנים לעבר שוטרים שפרצו למתחם, נעצרו לא פחות מ-470 בני אדם. מדובר במספר חסר תקדים של עצורים במוקד עימותים יחיד. מתוך אותם עצורים, 130 חשודים נכלאו, חלקם יובאו הערב להארכות מעצר.
שיחה עם הנדקר בפיגוע בחיפה
(צילום: גיל נחושתן )

המחבלת מחיפה - בת לפלסטיני

הנערה שדקרה ופצעה קל גבר בן 47 אתמול בחיפה היא בת לפלסטיני, ששימש בעבר כסייען של צה"ל ושב"כ, וקיבל מקלט בישראל אחרי שזהותו נחשפה. הוא זה שהתקשר למוקד 100 ודיווח כי בתו מתכוונת לבצע פיגוע. היא הודתה בחקירה שרצתה לדקור יהודי, האב נחקר ושוחרר. "הדפתי אותה עם הרגליים, אני מפחד לצאת מהבית", סיפר הפצוע.

רוסיה נגד לפיד

שבוע לאחר שישראל תמכה בסילוק רוסיה ממועצת זכויות האדם, תקפה מוסקבה בחריפות את שר החוץ יאיר לפיד, וטוענת שמטרת "ההודעה האגרסיבית" שפרסם אז הייתה להסיט את תשומת הלב מהסכסוך עם הפלסטינים.
2 צפייה בגלריה
הספינה מוסקבה שטבעה בים השחור בתמונת לוויין
הספינה מוסקבה שטבעה בים השחור בתמונת לוויין
הספינה "מוסקבה", ובמבט מהלוויין
(צילום: רויטרס )

הפצצות בקייב ובלבוב אחרי הטבעת "מוסקבה"

אחרי שאמש הותקף מפעל לייצור טילים בקייב, הבוקר דווח על פגיעה במפעל לייצור טנקים באזור. בלבוב טוענים ליירוט טילים ממטוסי קרב רוסיים. כל זאת לאחר הטבעת ספינת הדגל "מוסקבה" על ידי שני טילי "נפטון" אוקראיניים, במה שנחשב למכה הקשה ביותר לצי הרוסי זה 80 שנה. אלו השלכות הטבעת הספינה.
זירת הרצח ביפו

רצח ביפו

מוחמד דיב, תושב יפו, פונה לבית החולים וולפסון אחרי שנפצע אמש באורח אנוש מירי. שעתיים לאחר מכן הוא מת מפצעיו. המשטרה עצרה שני חשודים במעורבות ברצח.

רכבו של המפכ"ל התהפך בדרך לארוחת החג

במהלך נסיעה לארוחת החג יחד עם בני משפחתו, התהפך רכבו של מפכ"ל המשטרה רב-ניצב יעקב שבתאי, לאחר פיצוץ באחד מגלגלי הרכב. המפכ"ל לא נפגע באירוע, אך שניים מהנוסעים נפצעו קל.
2 צפייה בגלריה
ליז שרידן מתוך "סיינפלד"
ליז שרידן מתוך "סיינפלד"
ליז שרידן מתוך "סיינפלד"
(צילום מסך)

השחקנית ליז שרידן הלכה לעולמה בגיל 93

השחקנית, שגילמה בסיטקום את אימו המגוננת של ג'רי סיינפלד, מתה בשנתה - שבועיים לאחר מותה של "אמא של ג'ורג' קוסטנזה", אסטל האריס. פריצתה הגדולה של שרידן הייתה בסדרה "אלף", ולפני תפקידה כהלן סיינפלד כיכבה במרוצת השנים בין היתר גם ב"מי הבוס?" ו"צוות לעניין".

נקבעו סדרות הפלייאוף ב-NBA

אטלנטה הדיחה את קליבלנד בקרב על המקום השמיני והאחרון באזור המזרחי ב-NBA, ניו אורלינס גברה על לוס אנג'לס קליפרס ותתמודד מול פניקס בסיבוב הראשון בפלייאוף במערב. רגע לפני הפלייאוף: כל מה שרציתם לדעת על שמונה הסדרות שמהן תצא אלופה אחת.