יוסף טהא (48), אב לארבעה תושב כאבול, נורה הלילה (בין שלישי לרביעי) למוות ביישוב שבגליל המערבי וגבר נוסף נפצע קל. המשטרה עדכנה כי הרקע לאירוע פלילי והנסיבות נמצאות בבדיקה.
3 צפייה בגלריה
יוסף טהא שנרצח בכאבול
יוסף טהא שנרצח בכאבול
אב לארבעה. יוסף טהא שנרצח בכאבול
תיעוד: לכידת החשודים בירי בנאעורה

שוטרים הוזנקו למקום ופתחו בסריקות אחר חשודים בסיוע מסוק מהמערך האווירי של המשטרה. מדובר ברצח ראשון השנה ביישוב כאבול. מתחילת השנה נרצחו בחברה הערבית 191 בני אדם.
הדיווח על הירי התקבל בשעה 23:42 במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל, לפיו פצועים מאירוע אלימות הובאו למרפאה בכאבול. צוות מד"א העניק טיפול רפואי לשני הגברים, כשאחד מהם הוגדר במצב אנוש וביצעו בו פעולות החייאה. השניים פונו לבית החולים רמב"ם בחיפה, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של טהא שנפצע אנושות.
במקביל, בכפר נאעורה שבגלבוע נורו הלילה יריות לעבר בית ורכב ותועד נזק כבד שנגרם במקום. לא היו נפגעים. תושבים בכפר רדפו אחרי היורים, הצליחו לתפוס אותם, הכו אותם - והזעיקו את המשטרה שתעצור אותם. "הם ירו כבר כמה פעמים בעבר, ולא ראינו מעצרים", אמרו תושבים. "הפעם אנחנו עשינו את העבודה ללא פחד ורדפנו רגלית אחרי היורים עד שתפסנו אותם".
3 צפייה בגלריה
ירי לעבר בית ורכב בכפר נעאורה ללא נפגעים
ירי לעבר בית ורכב בכפר נעאורה ללא נפגעים
פגיעות הקליעים בכניסה לבית בנאעורה
3 צפייה בגלריה
ירי לעבר בית ורכב בכפר נעאורה ללא נפגעים
ירי לעבר בית ורכב בכפר נעאורה ללא נפגעים
פגיעות הקליעים ברכב בנאעורה
אתמול בבוקר, עלאא אבו עטא, גבר בשנות ה-30 לחייו, נורה למוות לעיני שני ילדיו ליד בית ספר בכפר קרע שבוואדי ערה. המשטרה פתחה בחקירה ועדכנה כי הרקע לאירוע הוא פלילי. בתיעוד מהמקום נראה הילקוט של אחד מהילדים מגואל בדם של אביו.
מוקדם יותר, בשעות הלילה, שמונה רעולי פנים ירו יותר מ-250 כדורים והשליכו רימון לעבר בית עסק בסכנין שבגליל התחתון. הירי נמשך יותר מדקה וחצי. לא היו נפגעים במהלך התקרית, אך נגרם נזק. המשטרה לא נראתה במקום בזמן האירוע.