המועמד לנשיאות דונלד טראמפ התארח בתוכנית הלייט נייט הסאטירית של פוקס ניוז, "Gutfeld!" בהופעה שזכתה לתשומת לב רבה - ולאו דווקא בגלל הבדיחות. במהלך התוכנית טראמפ סיפק כמה אמירות פחות משעשעות מהצפוי, כמו "איכשהו, אישה, מצליחה יותר" מג'ו ביידן, והמשיך במתקפה על הנשיא הנוכחי וסגניתו המתמודדת מולו לנשיאות, קמלה האריס.
זאת רק האמירה האחרונה במערכת הבחירות הסוערת בה טראמפ מפגר מעט בסקרים אחר האריס. בהמשך, חברי הפאנל זרקו שאלה בבדיחות הדעת על הימצאות חייזרים ב"אזור 51" - בסיס חיל האוויר האמריקני המפורסם בנבאדה שמשמש לניסויי כלי טיס סודיים ומושך אליו שפע של תאוריות קונספירציה. טראמפ בחר לענות ברצינות.
3 צפייה בגלריה
 עב"ם חייזר אילוסטרציה, דונאלד טראמם
 עב"ם חייזר אילוסטרציה, דונאלד טראמם
עדויות מטייסים "שנראים יותר טוב מטום קרוז"
(צילום: shutterstock)
"זו אולי השאלה שאני נשאל הכי הרבה בתור נשיא", אמר לחברי הפאנל, והמשיך עם סיפור על פגישה שהייתה לו בחדר הסגלגל עם טייסים בכירים בחיל האוויר שנראים "יותר טוב מטום קרוז". לדבריו, אותם טייסים תיארו בפניו כי ראו עצם מעופף מסתורי שלא ניתן להסביר. "זה היה חפץ עגול שטס פי ארבע מהר יותר מה-F-22 שלהם", הוא תיאר ליושבים ההמומים, והוסיף כי אותם טייסים הם "אנשים רציניים שלא ממציאים סיפורים”. הוא עצמו, אמר טראמפ, "לא חושב שהוא מאמין" בחייזרים.
קצת לפני שידור התוכנית טראמפ הכריז כי בכוונתו להגיע בשבועיים הקרובים לספרינגפילד, אוהיו. העיר הקטנה, שהפכה לאחרונה למוקד לשיח ציבורי עקב שקרים שהופצו על ידי טראמפ, סגנו ג׳יי די ואנס ואנשיהם בנוגע למהגרים מהאיטי החיים שם, נערכת כבר לביקור שלו. טראמפ, שרמז בעבר כי המהגרים בעיר "אוכלי חיות מחמד", ממשיך להעלות את הנושא הזה בנאומיו, למרות שהטענות הללו הוכחו כלא נכונות. ראש העיר של ספרינגפילד, רפובליקני בעצמו, התבטא כבר כי ביקורו של טראמפ עלול להעמיס מאוד על משאבי העיר והביע ספק אם הביקור הזה הוא רעיון טוב.
בינתיים, המועמד הרפובליקני לנשיאות צפוי לבקר היום בשכונת וויליאמסבורג בברוקלין, אחת השכונות היהודיות ביותר בעיר. השיא יהיה ארוחה במסעדת גוטליב הכשרה, מוסד ותיק שמקבל כעת את אור הזרקורים בשל הביקור הצפוי של טראמפ. השכונה כולה רוגשת, והשירות החשאי כבר פרס כוחות כדי לוודא שהביקור יתנהל ללא תקלות, במיוחד לאחר שטראמפ כבר ניצל בעבר פעמיים מניסיונות התנקשות.
מאוחר יותר באותו ערב, טראמפ צפוי לשאת נאום מכונן, לטענת אנשיו, על נושא האנטישמיות בארה"ב בפני תורמים יהודים. לפי מקורות, הוא מתכנן להאשים את סגנית הנשיא האריס בהחרפת מצב האנטישמיות במדינה ולתקוף אותה ואת בעלה היהודי, דאג אמהוף. לאחר מכן, הוא ימריא לוושינגטון לנאום נוסף, הפעם בכנס השנתי של המועצה הישראלית-אמריקאית (IAC), שם ינסה לחזק את מעמדו בקרב הקהילה היהודית והישראלית בארה”ב. לפי המארגנים, ההפסגה הלאומית של IAC הפכה לוועידה הפרו-ישראלית הגדולה ביותר באמריקה, ומצפה השנה למשוך קרוב ל-4,000 משתתפים, כולל סטודנטים רבים, שיציינו כמעט שנה מאז טבח ה-7 באוקטובר.
3 צפייה בגלריה
נבאדה סמוך לעיירה רייצ'ל אזור 51 בסיס צבאי סגור חייזרים ארה"ב
נבאדה סמוך לעיירה רייצ'ל אזור 51 בסיס צבאי סגור חייזרים ארה"ב
סמוך לאזור 51 בנבאדה
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
(צילום: רויטרס)
בעצרת בוחרים בניו יורק טראמפ חזר על דבריו כי "הצבעה לקמלה האריס היא הצבעה למחיקת ישראל. זה מה שהולך לקרות. ישראל לא תתקיים בעוד שנתיים". טראמפ אמר כי ״המזרח התיכון עולה בלהבות עכשיו כמו שלא היה כאן 50 שנה. אנחנו הכי קרובים לפרוץ מלחמת העולם השלישית יותר מכל זמן אחר. אני אעמוד לצד ישראל ונשיב את הדבר הזה שנקרא שלום - דרך כוח".