כתב אל-ג'זירה נאלץ לקטוע בכוח ריאיון עם תושב עזה שתקף את המדינה שמממנת את הערוץ: ריאיון בשידור חי שפורסם היום (שבת) בערוץ הטלוויזיה הקטארי אל-ג'זירה הופסק על-ידי כתב הערוץ, אחרי שעד ראייה להתקפות האוויריות של צה"ל בעזה מתח ביקורת על טורקיה ועל האמירות הערבית. צפו בסרטון מתיעוד הריאיון:
הריאיון שנקטע באל-ג'זירה
(מתוך טוויטר)

"אי אפשר לתפוס את המראות האלה, בוא תספר לנו יותר על הטבח הזה", שאל המרואיין את האזרח העזתי שהשיב: "הטבח הזה הוא טבח של אזרחים. כולם פה ילדים, ילדים קטנים. אלוהים ישמור, זה על הראש של קטאר וטורקיה".
בשלב זה הדף הכתב את המרואיין ומנע ממנו להמשיך לדבר. "הסוגיה שלנו היא סוגיה אנושית. תראו את המראות האלה, עכשיו המצב קסטרופלי מבחינת ההרוגים שנמצאים פה במקום הזה". המרואיין ניסה שוב להתקרב למיקרופון, אך הכתב מנע ממנו להמשיך לדבר ואמר: "הטבח הזה עדיין חוזר על עצמו".
מאז תחילת המלחמה, האוכלוסייה האזרחית בעזה מרגישה היטב את עוצמת הפגיעה בה לעומת מחבלי חמאס שמשתמשים בהרבה מקרים בתושבים כמגן אנושי כדי למנוע אבדות מקרבם. האמירות הפומביות מצד תושבי עזה עדיין מושמעות בעוצמה נמוכה, ומצד שני חמאס משתמש באוכלוסייה במסגרת הטרור הפסיכולוגי שלו, כמו למשל בהזמנת קהל לתיעודים ממסירת חטופים לנציגי הצלב האדום.