עדי מזרחי בבית המשפט
(צילום: אריק מרמור, לירן לוי)

עדי מזרחי, החשוד ברצח יורי וולקוב במעבר החצייה ברחוב אילת בחולון, חוזר לשתוק בחקירה. במשטרה, בכל מקרה, לא מתרשמים: כפי שנחשף ב-ynet, מזרחי כבר מסר גרסה מפורטת שבה הודה כי הוא זה שתקף את וולקוב, וכעת מתמקדת החקירה במישור הטכנולוגי ובמציאת כלי הרצח שבו השתמש.
חוקרי ימ"ר תל אביב אוספים מצלמות אבטחה נוספות מליל הרצח, כשהמטרה היא לבנות את מסלול הבריחה השלם של מזרחי מזירת הרצח. בנוסף אוספים החוקרים גם ראיות נגד חבריו, שלפי החשד ניסו לסייע לו לשבש את החקירה. כך למשל, חברו העבריין של מזרחי, שניסה להעלים את אופנוע ה-TMAX שעליו רכב, מסר למשטרה בגרסתו הראשונית כי "רציתי לקנות את האופנוע, ובאתי לקחת אותו לנסיעת מבחן". מזרחי, נזכיר, נעצר אחרי שאותו חבר עמד לנסוע מביתו עם האופנוע.
1 צפייה בגלריה
יורי וולקוב ועדי מזרחי
יורי וולקוב ועדי מזרחי
יורי וולקוב ועדי מזרחי
(מתוך פייסבוק)
תיעוד הרצח בחולון

כאמור, במשטרה מעבים בשלב זה את תיק החקירה לאחר הודאתו של מזרחי ברצח. הסיבה לשתיקתו המחודשת של החשוד היא שהחליף עורכת דין, וכעת מייצגת אותו עו"ד אורית חיון - שייעצה לו לשתוק בחקירה ולא לשתף פעולה עם החוקרים. גורמים במשטרה אמרו ל-ynet כי מאחר שמזרחי כבר מסר גרסה לרצח, הדבר לא צפוי להשפיע באופן מהותי על החקירה.
שלשום מזרחי נשבר במהלך חקירתו במשטרה ואמר שהוא מצטער על מעשיו. בנוסף הוא ביקש להעביר מסר שהוא מבקש סליחה מבני משפחתו של וולקוב, לאחר שנשבר בחקירה כשראה את תמונת הנרצח וקרוביו. בשלב זה מזרחי מסרב לערוך שחזור, והחוקרים לא מוצאים את הטלפון הנייד שלו. הוא ככל הנראה העלים אותו, כמו גם את כלי הרצח שטרם אותר.
בתו של יורי וולקוב ז"ל: "אנחנו מצפים ומקווים שייכנס לכלא עד סוף שארית חייו"

בחקירתו במשטרה סיפר מזרחי: "יצאתי בערב מהבית לווטרינרית. הגעתי למעבר חצייה בחולון. שמעתי מוזיקה בקסדה ופתאום ראיתי את האישה מרימה את הסלולר ומצלמת אותי. צעקתי לה 'תמחקי את מה שצילמת'. נבהלתי בעיקר מזה שהיא צילמה שיפורים ושדרוגים שעשיתי על ה-TMAX. פתאום הגבר הגיע. נבהלתי וקרה מה שקרה. נתתי לו את המכה ועזבתי את המקום. רק כשהגעתי הביתה הבנתי שהוא מת, ואז התחלתי לעשות שיחות לחברים שלי".
כדי לטשטש ראיות מזרחי שינה דברים באופנוע לאחר הרצח על מנת לשנות את המראה הייחודי של ה-TMAX. בנוסף הוא פנה לחבר, בן למשפחת פשע, על מנת שיעלים את האופנוע. לחוקרים הוא אמר: "לא התכוונתי לרצוח". מזרחי, עבריין מוכר למשטרה, מחובר בין היתר עם עבריינים ממשפחת אבו סיף.
תיעוד: נהג איים בסכין על אישה שנסעה אחריו

לנה, אלמנתו של הנרצח, אמרה אתמול לאחר הודאתו ברצח: "צעקתי 'יש' כששמעתי את זה. אני מתרגשת שהוא הודה. אני מקווה שהוא יירקב בכלא לכל ימי חייו, זה העונש שראוי לו". בתו של יורי, דריה, אמרה אתמול בריאיון ל-ynet כי היא לא מאמינה לדבר שקשור לחשוד ברצח. לדבריה, "הכיפה שהוא שם על הראש בדיון היא הצגה. ראיתי כשהוא נכנס שהוא הסתיר את פניו, לא היה מוכן להתנצל. הוא אמר בפירוש 'לא'. אני לא מאמינה לשום מילה שלו".
בתוך כך, האלימות בכבישים נמשכת גם היום. צעיר כבן 20 מראשון לציון נעצר הערב בחשד שעצר את רכבו באמצע הכביש ואיים על נהגת באמצעות סכין. מיד אחרי התקרית, שגם תועדה, פתחו שוטרי תחנת ראשון לציון בסריקות שבסיומן עצרו את החשוד.
התיעוד שפורסם אתמול: נהג ניקב צמיגים של רכב אחר בעימות בכביש 431
(צילום: צילום: סופיאן זחאלקה)

מהמשטרה נמסר כי החקירה נפתחה בעקבות תלונה שהגישה האישה שהותקפה, כבת 50 מראשון לציון. "היא מסרה שנהג שנסע ברכב שלפניה בלם לפתע, יצא מרכבו, ניגש אל חלון רכבה כשבידו סכין - והתווכח איתה על השימוש בדרך", נמסר. "שוטרים איתרו אותו הערב, והוא נעצר לחקירה בתחנה. ככל שיידרש ובהתאם לממצאי החקירה, תבחן המשטרה הבאתו מחר לדיון בבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרו".
אתמול פורסם ברשתות החברתיות סרטון שבו נראים שני נהגים מתעמתים בכביש 431. בסרטון נראים שני גברים - אחד מבת ים והשני מרחובות - מתווכחים ביניהם בכביש ומקללים זה את זה. בשלב מסוים הוציא תושב בת ים חפץ חד וניקב שני צמידים של הרכב של הנהג השני. מהמשטרה נמסר כי נפתחה חקירה עם קבלת התלונה לפני כשבועיים, במסגרתה נעצר חשוד לחקירה.