תיעוד ניסיון החטיפה בטבריה

פרקליטות מחוז צפון הגישה לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד ענאן סאלח (51), תושב יפיע, בגין ניסיון לחטוף צעירה בת 22 לשם ביצוע עבירות מין, באירוע שהתרחש ביום הבחירות בטבריה.
לפי כתב האישום שהגיש עורך הדין אבל פסטרנק, הנאשם שעובד זה 17 שנים במוסך בטבריה, החליט לבצע עבירת מין בקורבן מזדמן. ביום הבחירות ב-1 בנובמבר הוא הגיע עם רכב שקיבל ממעסיקו לתחנה המרכזית בעיר, לאחר שהוריד את לוחיות הרישוי והתקין שתיים אחרות שאינן זהות.
הצעירה שחזרה: "התנפל עליי מאחור וניסה למשוך אותי"
(צילום: אביהו שפירא, דוברות המשטרה)

1 צפייה בגלריה
תיעוד ניסיון החטיפה בטבריה
תיעוד ניסיון החטיפה בטבריה
נאבקה בו בנחישות והצליחה להשתחרר מאחיזתו. הצעירה, וניסיון החטיפה בטבריה
כשהבחין במתלוננת הוא החליט לחטוף אותה בכוח לרכבו כדי לאנוס אותה. כשהמתלוננת חלפה לידו, הוא התנפל עליה וניסה לדחוף אותה לכיוון הרכב. היא נאבקה בו, צעקה, ובנחישותה הצליחה להשתחרר מאחיזתו. בעקבות הדיווח של הצעירה, המשטרה עצרה את סאלח, ועדכנה כי כל כיווני החקירה נבדקים, כולל החשד שהרקע לאירוע הוא לאומני, אולם חשד זה הופרך. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטים נגדו.
הצעירה בת ה-22 שחזרה את השתלשלות האירוע בשיחה עם ynet, לאחר האירוע: "הוא התנפל עליי מאחור וניסה למשוך אותי. נאבקתי עד שהשתחררתי. ניצלתי בנס, זה היה עלול להסתיים באסון". עוד היא סיפרה: "במאבק איתו נפלתי לכביש ושנייה לפני כן עבר אוטובוס, כמעט נדרסתי. עברתי את הסיוט של החיים שלי". בן זוגה אמר: "היא נאבקה בו כמו גיבורה עד שהשתחררה ממנו, ממש לביאה".